9 клас Психічна й духовна складова здоров’я І варіант
|
1. Які твердження щодо самореалізації в підлітковому
віці є правильними?
I. Для формування особистості надзвичайно
важливою є самоорганізація.
II. Самореалізуватися — означає відобразити свій внутрішній світ у діяльності, показати його іншим людям.
III. Формування особистості
здійснюється виключно в підлітковому віці.
А лише I та II Б I, II та III В лише I та III Г лише II та III
|
2. Учні, які беруть участь у Всеукраїнських
олімпіадах з біології, здійснюють:
А соціальну самореалізацію Б пасивну самореалізацію
В професійну самореалізацію Г творчу самореалізацію
|
3.Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали процеси самопізнання і
формування
особистості. Перший учень сказав, що самопізнання може заважати використанню своїх можливостей у навчанні й у спілкуванні з іншими людьми. Інший заперечив, що самопізнання є засобом найповнішого використання своїх можливостей і здібностей. Хто з них правий?
А лише другий Б обидва неправі В лише перший Г обидва праві
|
4.Оцінку людиною власних можливостей, якостей,
переваг і недоліків називають:
А самооцінкою Б самопізнанням В саморозвитком
Г самореалізацією
|
5.Самореалізація — це:
А виявлення й розвиток своїх
здібностей в усіх сферах діяльності
Б вибір критеріїв і норм
оцінювання себе, формування власних цінностей з огляду на потреби
соціуму
В усвідомлення й оцінка власних
дій, психічних процесів і станів
Г оцінка власних здібностей,
якостей і вчинків, оцінка самого себе як особистості
|
6.Які твердження щодо формування особистості є правильними?
I. Особистість людини формується шляхом самопізнання,
самовизначення, самовиховання,
самоконтролю, самооцінки.
II. Особистість має такі якості,
як відповідальність, гідність, індивідуальність, громадська
активність, твердість поглядів і переконань.
III. Самопізнання є необхідною
умовою саморозвитку особистості.
А лише I та II Б I, II та III В лише I та III Г лише II та III
|
7.Референтна група — це люди:
А думка яких є для нас важливою Б наказам яких ми підкоряємося
В чиєї інформації ми не довіряємо Г думку яких ми не враховуємо
|
8.Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали
чинники, що впливають на самооцінку
людини. Перший учень сказав, що на самооцінку людини впливає рівень її домагань, бо саме співставлення рівня своїх домагань з реальними результатами своєї діяльності впливає на самооцінку. Інший учень вважав, що на самооцінку особистості впливають насамперед думки інших людей, бо людина орієнтується в своїй поведінці на оцінку референтної групи. Хто з них правий?
А лише другий Б обидва неправі В лише перший Г обидва праві
|
9.Життєве самовизначення:
А пов’язане з пошуком сенсу свого
життя, вибором стилю й стратегії життя
Б це пошук відповідей на
запитання: «Яких норм поведінки дотримуватися?», «Як ставитися
до інших людей?», «Як оцінювати себе й свої вчинки?»
В полягає в обранні професії за
власним рішенням, а не під зовнішнім впливом
Г пов’язане з формуванням
цінностей, пошуком відповіді на запитання: «Яким бути?»
|
10.Завдяки емоціям ми краще розуміємо одне одного.
Яка це функція емоцій?
А комунікативна Б нейтральна В регулювальна Г захисна
|
11.Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали
методи самоконтролю. Перший учень сказав,
що самоконтроль поведінки — це контроль лише власних дій, а ось контролювати свої думки при цьому зовсім необов’язково. Інший заперечив, що, навпаки, самоконтроль поведінки неодмінно передбачає вміння контролювати свої думки. Хто з них правий?
А лише другий Б обидва неправі В лише перший Г обидва праві
|
12.Які твердження щодо вміння вчитися є правильними? I. Ніхто не може нас
примусити захотіти
навчатися, бо навчання є процесом суто особистим, ніхто не може за нас навчатися, нам тільки можуть допомогти, а навчатися ми маємо самі.II. Для кожної людини характерний свій індивідуальний стиль навчання.III. Для ефективного навчання треба вміти планувати свій час.
А лише I та II Б I, II та III В лише I та III Г лише II та III
|
9 клас Психічна й духовна складова здоров’я
ІІ варіант
|
1.Які твердження щодо самореалізації в підлітковому
віці є правильними? I. Особистість — це
індивід, який є господарем самому собі
.II. Самоорганізація
передбачає вміння здійснювати саморозвиток і самоконтроль,
самореалізовуватися, пізнавати самого себе.
III. Формування особистості
здійснюється впродовж усього життя людини.
А I, II та III Б лише II та III В лише I та II Г лише I та III
|
2.Учні, які беруть участь у програмі «Україна має
талант», здійснюють:
А пасивну самореалізацію Б творчу самореалізацію
В соціальну самореалізацію Г професійну самореалізацію
|
3.Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали процеси самопізнання і
формування
особистості. Перший учень сказав, що пізнавати самого себе дуже легко, бо ти все знаєш про себе. Інший заперечив, що зовсім не легко пізнавати самого себе, спостерігати за собою, оцінювати самого себе, бо це важка внутрішня робота. Хто з них правий?
А обидва неправі Б обидва праві В лише другий Г лише перший
|
4.Усвідомлення й оцінку власних дій, психічних
процесів і станів називають:
А самопізнанням Б самоконтролем В самооцінкою
Г саморозвитком
|
5.Самопізнання — це:
А вибір людиною індивідуальних
цінностей, формування в неї власної позиції, обрання професії,
яка їй до душі
Б початковий етап самовиховання
особистості, вивчення своїх властивостей, системи цінностей,
життєвих намірів, характеру, процесів пізнання
В вибір критеріїв і норм
оцінювання себе, формування власних цінностей з огляду на потреби
соціуму
Г оцінка людиною власних
можливостей, якостей, достоїнств і недоліків
|
6.Які твердження щодо формування особистості є
правильними?
I. Самопізнання є необхідною умовою саморозвитку
особистості.
II. Особистість — це людина, яка
здатна робити свій вибір, будувати власний життєвий шлях,
координувати свою поведінку в стосунках з іншими людьми. III. Самооцінка є важливою рисою особистості й регулятором поведінки.
А I, II та III Б лише II та III В лише I та II Г лише I та III
|
7.Референтна група — це люди:
А наказам яких ми підкоряємося Б цінності яких ми не поділяємо
В думка яких не є для нас важливою Г чиєї інформації ми довіряємо
|
8.Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали чинники, що впливають на
самооцінку
людини. Перший учень сказав, що чинники впливу на самооцінку діють постійно, тому самооцінка може змінюватися залежно від обставин життя людини. Інший заперечив, що самооцінка людини є постійною і не змінюється протягом життя. Хто з них правий?
А обидва неправі Б обидва праві В лише другий Г лише перший
|
9.Професійне самовизначення:
А це пошук відповідей на
запитання: «Яких норм поведінки дотримуватися?», «Як ставитися
до інших людей?»
Б пов’язане з формуванням
цінностей, пошуком відповіді на запитання: «Яким бути?»
В пов’язане з пошуком сенсу свого
життя, вибором стилю й стратегії життя
Г полягає в обранні професії за
власним рішенням, а не під зовнішнім впливом
|
10.Здивування є емоцією:
А амбівалентною Б нейтральною В негативною
Г позитивною
|
11.Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали
методи самоконтролю. Перший учень
сказав, що високий рівень самоконтролю передбачає вміння здійснювати самооцінку і виправляти помилки. Другий сказав, що до методів самоконтролю належать самоспостереження й самоаналіз. Хто з них правий?
А обидва неправі Б обидва праві В лише другий Г лише перший
|
12.Які твердження щодо уміння вчитися є правильними?
I. Навчання вимагає свідомих зусиль,
без зусиль нічого не навчишся.II. Активні методи навчання ґрунтуються переважно на діалозі, що передбачає вільний обмін думками щодо шляхів розв’язання проблеми.III. Кожна хвилина, витрачена на планування процесу навчання, економить десять хвилин роботи.
А I, II та III Б лише II та III В лише I та II Г лише I та III
|
Немає коментарів:
Дописати коментар