Уроки 49-50
(за 22.04. –
група хлопців, за 24.04. – група дівчат)
Тема уроку: Узагальнення
розділу «Les fetes et les traditions».
Хід уроку:
1. Bonjour, mes eleves! Comment
vous sentez-vous? Tout va bien? Je suis
contente de vous se rencontrer.
Дорогі мої! Ми з вами
ознайомилися (оглядово) з деякими особливостями святкування Новорічних і
Різдвяних свят у Франції.
Сподіваюся, що ви розширили свій загальний
кругозір, збагатили свої знання з культури країни, мову якої ви вивчаєте. І цих
знань буде достатньо, щоб виконати наступні завдання.
Ця робота важлива,
бо буде впливати на тематичне оцінювання.
2. Виконуємо
завдання (обов’язкові для всіх):
- Test 3 «Les fetes et les traditions» (його можна найти в кінці підручника, у мене це стор.200-201;
пам’ятайте, що сторінки можуть не співпадати, тому орієнтуйтеся на номер і
назву тесту): щоб його успішно виконати, звертайте увагу на лексичне
значення слів, на особові закінчення дієслів. Підручник у вас під рукою, можна
підглядати, шукати потрібну інформацію. Головне – максимально правильний
результат.
- впр.1 стор. 122 (по принципу vrais+/faux-): щоб
визначити правильність чи хибність речень, обов’язково опрацюйте текст на стор.
121; всі підказки берете з нього.
- впр.2 стор.122 – відповіді на запитання шукаємо також в тексті. Не забуваємо, що в кожному питанні є частина
відповіді.
- впр.5 стор.123 – в рядок, через кому, запишіть слова, які були вивчені
під час цієї теми, і які стосуються теми «Різдво».
- *(для тих, хто не боїться труднощів) – впр.6 стор.123
– доповнити речення відповідними словами. Даю підказку – слова для довідок (але
вони у мене переплутані): l’arbre de Noel, cadeaux, 7 janvier, koutia.
Bravo! Merci pour votre travail! A bientot!
Bonne chance! Дякую за роботу всім, хто був
зі мною!
P.S. Так, ви не помилилися. Після цієї роботи (як
перевірної за підсумками цієї теми) домашнього завдання не задаю.
Немає коментарів:
Дописати коментар