9 клас
Психічна і духовна складові
здоров’я
|
1. До групи «людина – природа»
належать такі професії:
а) агроном; б) програміст; в) учитель; г) ветеринар;
д) будівельник; е) ландшафтний дизайнер.
|
2. Яка емоція є найбільш
деструктивною?
а) емпатія; б) страх;
в) гнів; г) сором; д) радість; е) цікавість.
|
3 Що треба робити у день напередодні іспиту?
а) повторити ключові моменти; б) вчитись до ранку; в) раніше
лягти спати.
|
4. Ви навчаєтесь активно, якщо:
а) завжди очікуєте інструкції
учителя; б) виконуєте лише ті
завдання, які вимагають у школі;
в) шукаєте додаткову
інформацію; г) намагаєтесь застосувати знання на практиці;
д) самостійно плануєте час.
|
5. На думку психологів-гуманістів,
на формування характер людини найбільше впливає:
а) виховання; б) спадкові чинники; в) самовиховання
|
6. а) асоціація г)синергія мозку
б) дисоціація д) життєве
самовизначення
в) рефреймінг е) емоційна
саморегуляція
г) мнемонічні прийоми є) матриця Ейзенхауера
1. Асоціація – це
зменшення переживання шляхом уявного виходу в стан стороннього
спостерігача. (дисоціація)
2. Дисоціація –
заглиблення у переживання, бачення себе в центрі подій.(асоціація)
3. Матриця Ейзенхауера –
прийом, який допомагає переосмислити складну ситуацію знайти в ній нові
можливості.(рефреймінг)
4. Синергія мозку – це
використання можливостей обох півкуль головного мозку, за якого суттєво
зростає ефективність розумово діяльності. (Синергія мозку)
5. Рефреймінг –
ефективний інструмент, який допомагає розставляти пріоритети. (матриця Ейзенхауера)
6. Професійне самовизначення
– складова емоційної саморегуляції (життєве
самовизначення)
7. Життєве самовизначення – це
розуміння природи емоцій, уміння розпізнавати їх, здатність волоіти собою
(емоційна саморегуляція)
|
9 клас
Психічна і духовна складові
здоров’я
|
1. До групи «людина – природа»
належать такі професії:
а) агроном; б) програміст; в) учитель; г) ветеринар;
д) будівельник; е) ландшафтний дизайнер.
|
2. Яка емоція є найбільш
деструктивною?
а) емпатія; б) страх;
в) гнів; г) сором; д) радість; е) цікавість.
|
3 Що треба робити у день напередодні іспиту?
а) повторити ключові моменти; б) вчитись до ранку; в) раніше
лягти спати.
|
4. Ви навчаєтесь активно, якщо:
а) завжди очікуєте інструкції
учителя; б) виконуєте лише ті
завдання, які вимагають у школі;
в) шукаєте додаткову
інформацію; г) намагаєтесь застосувати знання на практиці;
д) самостійно плануєте час.
|
5. На думку
психологів-гуманістів, на формування характер людини найбільше впливає:
а) виховання; б) спадкові чинники; в) самовиховання
|
6. а) асоціація г)синергія мозку
б) дисоціація д) життєве
самовизначення
в) рефреймінг е) емоційна
саморегуляція
г) мнемонічні прийоми є) матриця Ейзенхауера
1. Асоціація – це
зменшення переживання шляхом уявного виходу в стан стороннього
спостерігача. (дисоціація)
2. Дисоціація – заглиблення
у переживання, бачення себе в центрі подій.(асоціація)
3. Матриця Ейзенхауера –
прийом, який допомагає переосмислити складну ситуацію знайти в ній нові
можливості.(рефреймінг)
4. Синергія мозку – це
використання можливостей обох півкуль головного мозку, за якого суттєво
зростає ефективність розумово діяльності. (Синергія мозку)
5. Рефреймінг –
ефективний інструмент, який допомагає розставляти пріоритети. (матриця Ейзенхауера)
6. Професійне самовизначення
– складова емоційної саморегуляції (життєве
самовизначення)
7. Життєве самовизначення – це
розуміння природи емоцій, уміння розпізнавати їх, здатність волоіти собою
(емоційна саморегуляція)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар