Уроки 47-48
(за
15.04. – група хлопців, за 17.04. – група дівчат)
(в підручнику
уроки 31-32, в аудіододатку
також 31-32, папка
аudio_5_klas_4)
Тема уроку: «Різдво у Франції».
Утворення наказового способу дієслів.
Хід уроку:
1. Bonjour, mes eleves! Comment vous sentez-vous? Tout va bien? Je suis contente de vous se rencontrer.
Дорогі мої! Продовжуємо з вами
знайомитися з особливостями святкування
Різдва у Франції. Пропоную пригадати: яку пісеньку часто співають у Франції
впродовж всіх зимових свят?
«Vive le vent d'hiver (chanson de Noël pour petits avec paroles)»
Я сподіваюся, ваш настрій покращився. Тож,
продовжуємо працювати.
2. Прослухайте
аудіододаток (до 38 сек). Знайди текст даного діалогу в кінці
свого підручника (розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка 182, lecons 31-32, пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках
сторінки можуть бути інші – орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки
вголос за дикторами. Обов’язково вголос
– так ти навчишся правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх
інтонацію, вимову, темп.
3. З опорою на
текст діалогу, приступай до виконання вправ 1, 2 на стор. 118-119 (письмово,
в зошиті)
4. Продовжи
слухати диктора (з 39 сек до 1хв) – в підручнику стор.120 «Lexique»; запиши ці
словосполучення в словник з перекладом.
- manger (манже) - їсти
- la buche de Noel (ля бюш дк ноель)-
Повтори !!!
назви місяців (стор.102)
«різдвяне поліно» (вид різдвяного тістечка) Прослухай пісеньку, яка допоможе тобі
- couper (купе) -
різати закріпити
назви місяців:
- le pain (ле пен) - хліб «Les mois de l'année - chanson de Pierre lozère»
Повторюй слова та
словосполучення за диктором, щоб
правильно вимовляти і краще запам’ятати
5. Продовжи слухати диктора (з 1хв до 1хв 13сек) - в підручнику стор.121. «Communication»: впр.5 стор. 121 (усно)
6. «Grammaire» - в підручнику стор.119; Знайомимося
з утворенням наказового способу дієслів (Imperatif)/ Наказовий спосіб в українській
мові має такі форми:
наприклад, Прочитай!, Записуємо (дату)!
Стрибай! Виконуйте (завдання)! Вчіть
французьку мову! І свого не цурайтесь! – тобто формулюється прохання або навіть
наказ. Цей спосіб вживається лише в трьох формах – ти (щось роби) – ІІ особа
однини, ми (щось робімо) – І особа множини і ви (щось робіть) – ІІ особа множини.
Утворюється від форми
теперішнього часу. Тобто, якщо ти вмієш відмінювати будь-яке дієслово в present (тепер. час), ти зможеш легко
утворити Imperatif. Дивись на зразок:
прибираємо
особові займенники (ти, ми, ви) і залишаємо лише форму дієслова. Наприклад, tu parles – ти говориш; parle!- говори!
Переглянь відеоролик «L’impératif FLE A2»
https://www.youtube.com/watch?v=NWliSO1Le4s
Виконай впр.3 стор.119 – випиши
в зошит з кожного речення дієслова в наказовому способі.
7. Повернися до аудіододатку (з 1 хв.13сек до 1 хв.45 сек): прослухай вірш – в
підручнику розділ «Phonetique» (стор. 122-123)
8. Ще раз
переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою (це так звана класна робота)
9. Приступай
до виконання домашнього завдання:
- вивчити н/с, стор.120;
- впр. 4 стор. 120;
- впр.3 стор. 122 – запиши переклад цих речень на українську мову;
Bonne chance! Бажаю всім успіхів!
Оскільки
розміщую цей урок напередодні Великодня, хочу всіх вас привітати з цим великим
святом – les Paques. Якщо вам цікаво, як у Франції святкують Пасху – рекомендую переглянути
Немає коментарів:
Дописати коментар