субота, 18 квітня 2020 р.

5 клас Французька мова Урок 47-48


Уроки 47-48  
(за 15.04. – група хлопців, за 17.04. – група дівчат)
              (в підручнику уроки 31-32, в аудіододатку також 31-32, папка аudio_5_klas_4)

Тема уроку: «Різдво у Франції». 
Утворення наказового способу дієслів.
Хід уроку:

1. Bonjour, mes eleves! Comment vous sentez-vous? Tout va bien? Je suis contente de vous  se rencontrer.

     Дорогі мої! Продовжуємо з вами знайомитися  з особливостями святкування Різдва у Франції. Пропоную пригадати: яку пісеньку часто співають у Франції впродовж всіх зимових свят?

«Vive le vent d'hiver (chanson de Noël pour petits avec paroles)»

   Я сподіваюся, ваш настрій покращився. Тож, продовжуємо працювати.
2. Прослухайте аудіододаток (до 38 сек). Знайди текст даного діалогу в кінці свого підручника (розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка 182, lecons 31-32,  пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках сторінки можуть бути інші – орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки вголос за дикторами. Обов’язково вголос – так ти навчишся правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх інтонацію, вимову, темп.

3. З опорою на текст діалогу, приступай до виконання вправ 1, 2 на стор. 118-119 (письмово, в зошиті)

4. Продовжи слухати диктора (з 39 сек до 1хв) – в підручнику стор.120 «Lexique»; запиши ці словосполучення  в словник з перекладом.

- manger (манже) - їсти                              
- la buche de Noel (ля бюш дк ноель)-                     Повтори !!!  назви  місяців (стор.102)
       «різдвяне поліно» (вид різдвяного тістечка)  Прослухай пісеньку, яка допоможе тобі
- couper (купе) - різати                                               закріпити назви місяців:
- le pain  (ле пен) - хліб                                    «Les mois de l'année - chanson de Pierre lozère» 
                                                                         https://www.youtube.com/watch?v=2odJakoOVVI 

       Повторюй слова та словосполучення за диктором,  щоб правильно вимовляти і краще запам’ятати

5. Продовжи слухати диктора  (з 1хв до 1хв 13сек) - в підручнику стор.121. «Communication»:  впр.5 стор. 121 (усно)

6. «Grammaire»  - в підручнику стор.119; Знайомимося з утворенням наказового способу дієслів (Imperatif)/  Наказовий спосіб в українській мові має такі форми:
наприклад, Прочитай!, Записуємо (дату)! Стрибай! Виконуйте (завдання)! Вчіть французьку мову! І свого не цурайтесь! – тобто формулюється прохання або навіть наказ. Цей спосіб вживається лише в трьох формах – ти (щось роби) – ІІ особа однини, ми (щось робімо) – І особа множини   і ви (щось робіть) – ІІ особа множини.
    Утворюється від форми теперішнього часу. Тобто, якщо ти вмієш відмінювати будь-яке дієслово в present (тепер. час), ти зможеш легко утворити Imperatif. Дивись на зразок:
прибираємо особові займенники (ти, ми, ви) і залишаємо лише форму дієслова. Наприклад, tu parles – ти говориш; parle!- говори!

Переглянь відеоролик «Limpératif FLE A

https://www.youtube.com/watch?v=NWliSO1Le4s

     Виконай впр.3 стор.119 – випиши в зошит з кожного речення дієслова в наказовому способі.
7. Повернися до аудіододатку 1 хв.13сек  до 1 хв.45 сек): прослухай вірш в підручнику розділ  «Phonetique» (стор. 122-123)
8. Ще раз переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою  (це так звана класна робота)

9. Приступай до виконання домашнього завдання:
- вивчити  н/с, стор.120;
- впр. 4 стор. 120;
- впр.3 стор. 122 – запиши переклад цих речень на українську мову;

                     Bonne chance! Бажаю всім успіхів!

     Оскільки розміщую цей урок напередодні Великодня, хочу всіх вас привітати з цим великим святом –  les Paques. Якщо вам цікаво, як у Франції святкують Пасху – рекомендую переглянути 
 «Les comptines de Pâques – TITOUNIS» https://www.youtube.com/watch?v=HHT3jfDB1JU



Немає коментарів:

Дописати коментар