8 клас «Мистецтво»
(8-А - 17.04.2020, 24.04.2020, 08.05.2020)
(8-Б – 14.04.2020, 21.04.2020,
28.04.2020)
Тема: «Романтизм
– співіснування з пізнім класицизмом» (3 год.)
План вивчення
даної теми:
1. Романтизм – новий
стиль (напрямок) у мистецтві. Характерні
ознаки. Світогляд майстрів-романтиків. Нерівномірність розвитку різних видів
мистецтва.
2.
Інтернаціональний стиль архітектури романтизму. Зразки романтизму в
архітектурі. Нововведення в будівництві споруд. Застосування чавуна та заліза.
Перший чавунний міст.
3. Характерні
риси романтизму в мистецтві скульптури. Неперевершений майстер тривимірного
простору Дж. Страцці. Перший майстер анімалістичного жанру в скульптурі
А.Л.Барі.
4. Улюблені
жанри художників-романтиків – пейзаж і портрет. Розквіт жанру автопортрета.
Творчість провідних представників романтизму в європейських країнах.
5. Музика
нового стилю – інтерес до музичного фольклору своїх народів і його
імплементація у жанри європейської музики.
Провідна тема для музикантів цього стилю. Виникнення нових жанрів. Ідея синтезу мистецтв.
Повний конспект уроку можна переглянути за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1WE41PSJvpSiZmKR2ZGr1FPUipZ4wxqEDyyBtauRX_LI/edit?usp=sharing
Домашнє
завдання:
·
В підручнику опрацювати стор.141-157; ( УВАГА!!! Цей
обсяг матеріалу розрахований на всю тему – 3 години, тому завдання виконуєте
частинами, по мірі можливості)
·
Скласти сенкан до теми «Романтизм» (алгоритм
пам’ятаєте з попередньої теми)
·
Запитання та завдання для самоперевірки та самоконтролю – стор.158-159:
І розділ – оберіть правильну відповідь: 1-4 завдання (стор.158, письмово);
Дайте розгорнуті відповіді на запитання: «З якими відкриттями в музичному
мистецтві пов’язують ХІХ століття?»,
«Як романтики відображають навколишній світ у своїх творах?» (обираєте одне питання на власний розсуд)
Для підготовки цього завдання можна
використовувати матеріал підручника «Мистецтво. 8 клас»,
автор О.В.Гайдамака, Київ, «Генеза», 2016 (його можна скачати)
· Зверніть увагу
на завдання-запитання, які прописані курсивом в самому лекційному матеріалі.
Виконайте їх, будь ласка, письмово в зошиті.
Інтернет-ресурси
Д/З можна виконувати частинами,
оформлювати в робочому зошиті, потім фотографувати і надсилати на електронну
адресу вчителя- in19543@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар