Давайте знайомитися!
Я - Назарова Інна Григорівна, вчитель французької мови, заступник директора з навчально-виховної роботи.
Місце моєї роботи - Першотравенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3.
Освіта - повна вища, закінчила Дніпропетровський державний університет в 1990 році.
Спеціальність за дипломом - "Романо-германська філологія".
Кваліфікація - "Філолог, Викладач французької мови літератури".
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії, маю звання "старший учитель".
Стаж моєї професійної діяльності - 26 років.
Дуже люблю мови - рідну українську, французьку, яку вивчила лише в університеті, іспанську, якою дуже добре володіла на момент закінчення середньої школи (адже навчалася я в середній школі №7 м.Дніпропетровська з вивченням іспанської мови з 1 класу). Шанобливо ставлюся до російської мови - великого, багатого, могучего языка Пушкина, Лермонтова, Толстого, Чехова,,, Цілком згодна з висловлюванням В. Даля про те, що "мова є вікова праця цілого покоління!" "Для вивчення мови набагато вадливіше вільна допитливість, ніж грізна необхідність", - говорив Аврелій Августин.
Тож вивчайте мови, і перед вами відкриється неояжна даль, Знаючи багато мов, зможете мати багато ключів від одного замку. Бажаю всім успіхів в опануванні мовами!
Привітайте мене! Я отримала доступ до розміщення своїїх матеріалів на Методичному порталі. Мені це вдалося, і я отримала сертифікат.
18 грудня 2016 року на базі
Першотравенської загальноосвітньої школи
І-ІІІ
ступенів №2 відбулася регіональна (не)конференція міні-EdCamp Першотравенськ «Медіапростір – для дітей і дорослих».
Я, як і деякі члени педагогічного
колективу нашої школи, долучилася до такого формату проведення заходів для
вчительств з метою професійного зростання.
Я мала можливість взяти участь в роботі
експертних і учительських сесій, обравши на власний розсуд експертів і
спікерів.
Був також запропонований широкий вибір
(не)уроків з різних предметів. В
інтерактивній формі пройшла особлива сесія «Концепція Нової української школи»
та «Діти і папери: як досягти балансу у школі».
За короткий час я отримала максимум
сучасної корисної інформації, яка сприятиме підвищенню престижності
педагогічної професії взагалі та рівня моєї власної мотивації до інноваційної
вчительської діяльності зокрема.
Сподіваюся, що започаткована робота матиме
ефект «довгого хвоста» - новаторська діяльність і ініціатива будуть мати
продовження для подальшого розвитку української освіти і для створення
спільноти відповідального вчительства.
Немає коментарів:
Дописати коментар