Bonjour, mes meilleurs eleves de 6-ieme B!
C’est
dommage que je ne puisse pas de communiquer avec vous pendant nos lecons. Vous tous
me manquez.
C’est
tres difficile d’apprendre le francais a la distanсе, mais c’est lа necessite pour aujourd’hui. Je tacherai de vous aider. Ensemble nous pourrons tout.
Вітаю вас, мої найкращі учні 6-Б!
Шкода, що я не можу спілкуватися з вами «наживо» так, як ми це робимо під час
уроків. Мені вас всіх не вистачає.
Це важко - вчити французьку на відстані,
але на сьогодні - це реалії життя і необхідність.
Я спробую вам допомогти. Разом ми зможемо все.
До
речі, в такий спосіб (дистанційно) люди вчать самостійно будь-які інші мови,
якщо вони в цьому зацікавлені, якщо у них є бажання, якщо вони точно знають –
навіщо їм це потрібно. І саме головне – якщо вони вірять в свої власні
сили.
Не хвилюйтеся і не засмучуйтеся - ми
впораємося. Легко долайте труднощі! Вище ніс! Наші «старі» знайомі - Полін, Люка, Люсі, Сара, Дені та їхні друзі
допоможуть тобі в цьому.
Я представляю вам перелік деяких
Інтернет-ресурсів, які ви зможете переглядати
в разі необхідності та щоб чути французьку вимову у виконанні дикторів.
·
Відеоуроки
французької з Bonjour Français
·
Французький алфавіт
онлайн (абетка). Французька мова онлайн. Букви Французького алфавіту (великі,
рядкові) [Електронний ресурс].-Режим доступу:
·
Миттєвий перекладач з французької
на українську мову [безкоштовний українсько-французький
перекладач онлайн] [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
Для успішної роботи прошу вас:
1.
Заспокоїтися і виконувати запропоновані завдання по можливості (без паніки).
2. Пригадати структуру підручника, а саме розділи в
кожному уроці, щоб швидше орієнтуватися в них на відповідних сторінках:
- «Grammaire» (граматика
– зразки відмінювання дієслів, інших зворотів тощо)
- «Lexique» (лексика – нові слова,
словосполучення, необхідні для вивчення
і активного вживання в мовленні; н/с продовжуйте записувати в словники з
перекладом; якщо за змістом малюнків не зможете зрозуміти їх переклад – пишіть
мені про це);
- «Communication» (мовлення – вживання
необхідних зворотів, речень…);
- «Phonetique» (фонетика – правила вимови окремих звуків, буквосполучень).
3. Всі завдання, які я вам пропонуватиму, ви виконуєте в своїх робочих
зошитах, потім їх фотографуєте (краще по сторінці, щоб було чіткіше видно) і
надсилаєте мені на електронну адресу in19543@gmail.com Велике прохання писати акуратно, розбірливо.
Я буду перевіряти ваші роботи, робити коментарі шляхом листування. Домашнє
завдання можна виконувати поступово, частинами.
4. Виклад навчального матеріалу я буду робити
відповідно до розкладу (по 2 уроки на тиждень).
Бажаю вам всім успіхів, терпіння, гарного настрою
і головне – здоров’я !!
Отже, починаємо! Ми опрацьовуємо з вами тему «Les fetes et les traditions» (Unite 4)
- Уроки 43-44 (в підручнику 27-28) -
за 17.03. (група хлопців), 19.03 (група дівчат)
- Уроки 45-46 (в підручнику 29-30) -
за 31.03 (група хлопців), 02.04 (група дівчат)
- Уроки 47-48 (в підручнику 31-32) -
за 07.04.(група хлопців), 09.04 (група дівчат)
Уроки 43-44 (в підручнику
уроки 27-28)
Тема уроку: «Свято
королів у Франції». Утворення і вживання дієслів в минулому завершеному часі (passé compose)/
Хід уроку:
1. Прочитай
діалог (в кінці ваших підручників: у мене – це сторінка 176, lecons 27-28 (якщо сторінки не співпадають - орієнтуйтеся
на номер уроку). Спробуй зрозуміти його загальний
зміст. Паралельно записуємо нові слова в словничок:
- gouter – куштувати (смакувати)
- la galette - пиріг
- le roi (la reine) король (королева)
- une part (une partie) – частина (пирога)
- une feve –боб (велика квасоля,
«сюрприз»)
- la crèche- ліжко (різдвяні ясла)
- l’etoile du berger - вечірня
зірка + слова з рубрики «Lexique» (стор. 91)
2. Спираючись на текст діалогу, приступай до виконання вправ 1,2 на стор.
89 (впр.1 за принципом vrai+| faux- раджу робити письмово, впр. 2 – лише за
бажанням, якщо зможете дати відповіді на запитання - з опорою на діалог ).
3. Зверни увагу на розділ «Communication» (стор. 91)
Спробуй усно поміркувати над запитаннями:
- Чи прикрашають ялинку на
Новорічні і Різдвяні свята у Франції? A в Україні?
- Чи є в Україні свято,
подібне до французького L’Epiphanie (La fete des Rois) ?
Щоб розвіяти твої сумніви,
раджу переглянути ці коротенькі відео: а)https://24tv.ua/narodni_gulyannya_u_frantsiyi_startuyut_u_den_svyatogo_mikolaya_n169477
Всього ви, звісно, не зрозуміли,
але якщо хочете розібратися - що це за свято – День Богоявлення (Епіфанії) у
Франції - прочитайте цю інформацію українською самостійно за допомогою
Інтернету.
4. Тренуємося у читанні тексту «Origine de l’Epiphanie» (стор. 92). Читайте вголос,
не соромтеся, інакше не зможете потім
правильно вимовляти слова. Виконуємо вправу 6 стор. 92 (усно, шукаємо
відповіді на запитання в тексті: Не забувайте – в
кожному питанні є частина готової відповіді.. Впр. 7 – доповнити речення
із тексту (письмово)
5. Переходимо до граматичного матеріалу. Знайомимося з утворенням нового
часу – минулий завершений час - Passe compose. https://slideplayer.fr/slide/1294341/
Цей час означає завершену дію, дієслова відповідають на запитання що зробив
(зробила?).
Утворення часу представлено на стор.85 підручника. Щоб правильно утворювати
й вживати дієслова в Passe compose, необхідно чітко знати
відмінювання дієслів «avoir» і «etre» (так, як
вони відмінюються в теперішньому часі). Спочатку тренуватимемося у вживанні
дієслів, які відмінюються з «avoir». Намагаємося виконати впр.5 на стор. 86.(в
зошиті письмово). Наприклад, 1) Hier, j’ai aide mere a cuisiner.
6. Не засмучуйся. Надіщли мені роботу, я перевірю. А раптом – правильно. (Пам’ятай: «Дорогу осилит идущий!» , «Под лежачий камень
вода не течет»).
7. І нарешті фініш на цей урок. В рубриці «Phonetique» (стор. 92) представлена пісенька як раз до теми уроку – про свято Королів.
За цими посиланням можна її прослухати у різному виконанні – яке кому
подобається).
Хто вивчить цю пісеньку (як віршик, або
саме як пісеньку) та ще й запише на телефон і мені надішле – Bravo!!!
9. Приступай до виконання домашнього завдання:
- вивчи н|c цього уроку;
- exercice 9 page 93 (письмово);
- ex.10 p.10 (якщо полюбляєш малювати – будь ласка, намалюй свого короля). Але тобі
треба знайти 5 відмінностей у хлопчиків.
Запиши українською.
Merci pour votre travail! A bientot! Bonne chance!
Дякую за роботу всім, хто був
зі мною! Бажаю
всім успіхів при виконанні завдань!
Немає коментарів:
Дописати коментар