четвер, 2 квітня 2020 р.

Французька мова 6 клас

Французька мова 6 клас 




Bonjour, mes  meilleurs eleves de 6-ieme B!
   C’est dommage que je ne puisse pas de communiquer avec vous pendant nos lecons. Vous tous me manquez.
   C’est tres difficile  d’apprendre  le francais a la distanсе, mais c’est lа necessite pour aujourd’hui. Je tacherai de vous aider. Ensemble nous pourrons tout.                                                                     
     Вітаю вас, мої найкращі учні 6-Б! Шкода, що я не можу спілкуватися з вами «наживо» так, як ми це робимо під час уроків. Мені вас всіх не вистачає.
     Це важко - вчити французьку на відстані, але на сьогодні  - це реалії життя і необхідність. Я спробую вам допомогти. Разом ми зможемо все.
    До речі, в такий спосіб (дистанційно) люди вчать самостійно будь-які інші мови, якщо вони в цьому зацікавлені, якщо у них є бажання, якщо вони точно знають – навіщо їм це потрібно. І саме головне – якщо вони вірять в свої власні сили. 
     Не хвилюйтеся і не засмучуйтеся - ми впораємося. Легко долайте труднощі! Вище ніс! Наші «старі» знайомі  - Полін, Люка, Люсі, Сара, Дені та їхні друзі допоможуть тобі в цьому.  
     Я представляю вам перелік деяких Інтернет-ресурсів, які  ви зможете переглядати в разі необхідності та щоб чути французьку вимову у виконанні дикторів.
·         Відеоуроки французької з Bonjour Français  
·         Французький алфавіт онлайн (абетка). Французька мова онлайн. Букви Французького алфавіту (великі, рядкові) [Електронний ресурс].-Режим доступу: 
·         Миттєвий перекладач з французької на українську мову [безкоштовний українсько-французький перекладач онлайн] [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
             
Для успішної роботи прошу вас:
1. Заспокоїтися і виконувати запропоновані завдання по можливості (без паніки).
2. Пригадати структуру підручника, а саме розділи в кожному уроці, щоб швидше орієнтуватися в них на відповідних сторінках:
- «Grammaire» (граматика – зразки відмінювання дієслів, інших зворотів тощо)
- «Lexique» (лексика – нові слова, словосполучення, необхідні для вивчення  і активного вживання в мовленні; н/с продовжуйте записувати в словники з перекладом; якщо за змістом малюнків не зможете зрозуміти їх переклад – пишіть мені про це);
- «Communication» (мовлення – вживання необхідних зворотів, речень…);
- «Phonetique» (фонетика – правила вимови окремих звуків, буквосполучень).
3. Всі завдання, які я вам пропонуватиму, ви виконуєте в своїх робочих зошитах, потім їх фотографуєте (краще по сторінці, щоб було чіткіше видно) і надсилаєте мені на електронну адресу in19543@gmail.com   Велике прохання писати акуратно, розбірливо.
Я буду перевіряти ваші роботи, робити коментарі шляхом листування. Домашнє завдання можна виконувати поступово, частинами.
4. Виклад навчального матеріалу я буду робити відповідно до розкладу (по 2 уроки на тиждень).
                                Бажаю вам всім успіхів, терпіння, гарного настрою  
                                і головне – здоров’я !!

Отже, починаємо! Ми опрацьовуємо з вами тему «Les fetes et les traditions»  (Unite 4)
- Уроки 43-44 (в підручнику 27-28)  - за 17.03. (група хлопців), 19.03 (група дівчат)
- Уроки 45-46 (в підручнику 29-30)  - за 31.03 (група хлопців), 02.04 (група дівчат)
- Уроки 47-48 (в підручнику 31-32)  - за 07.04.(група хлопців), 09.04 (група дівчат)
                                                                                                                              




Уроки 43-44 (в підручнику уроки 27-28)

Тема уроку: «Свято королів у Франції». Утворення і вживання  дієслів в минулому завершеному часі (passé compose)/
Хід уроку:
1. Прочитай діалог (в кінці ваших  підручників: у мене – це сторінка 176, lecons 27-28  (якщо сторінки не співпадають - орієнтуйтеся на номер уроку).  Спробуй зрозуміти його загальний зміст. Паралельно записуємо нові слова в словничок:

   - gouter – куштувати (смакувати)
   - la galette - пиріг
   - le roi (la reine) король (королева)
   - une part (une partie) – частина (пирога)
   - une feve –боб (велика квасоля, «сюрприз»)
   - la crèche- ліжко (різдвяні ясла)
   - letoile du berger - вечірня зірка                       +  слова з рубрики «Lexique» (стор. 91)
2. Спираючись на текст діалогу, приступай до виконання вправ 1,2 на стор. 89 (впр.1 за принципом vrai+| faux- раджу робити письмово, впр. 2 – лише за бажанням, якщо зможете дати відповіді на запитання - з опорою на діалог ).
3. Зверни увагу на розділ «Communication» (стор. 91) Спробуй усно поміркувати над запитаннями:
- Чи прикрашають ялинку на Новорічні і Різдвяні свята у Франції? A в Україні?
- Чи є в Україні свято, подібне до французького LEpiphanie (La fete des Rois) ?
   Щоб розвіяти твої сумніви, раджу переглянути ці коротенькі відео: а)https://24tv.ua/narodni_gulyannya_u_frantsiyi_startuyut_u_den_svyatogo_mikolaya_n169477
    Всього ви, звісно, не зрозуміли, але якщо хочете розібратися - що це за свято – День Богоявлення (Епіфанії) у Франції - прочитайте цю інформацію українською самостійно за допомогою Інтернету.
4. Тренуємося у читанні тексту «Origine de lEpiphanie» (стор. 92). Читайте вголос, не соромтеся, інакше не зможете потім  правильно вимовляти слова. Виконуємо вправу 6 стор. 92 (усно, шукаємо відповіді на запитання в тексті: Не забувайте – в кожному питанні є частина готової відповіді.. Впр. 7 – доповнити речення із тексту (письмово)
5. Переходимо до граматичного матеріалу. Знайомимося з утворенням нового часу – минулий завершений час - Passe compose. https://slideplayer.fr/slide/1294341/  
                                               

     



Цей час означає завершену дію, дієслова відповідають на запитання що зробив (зробила?).
Утворення часу представлено на стор.85 підручника. Щоб правильно утворювати й вживати дієслова в Passe compose, необхідно чітко знати відмінювання дієслів «avoir» і   «etre» (так, як вони відмінюються в теперішньому часі). Спочатку тренуватимемося у вживанні дієслів, які відмінюються з «avoir».   Намагаємося виконати впр.5 на стор. 86.(в зошиті письмово).  Наприклад, 1) Hier, j’ai aide mere a cuisiner.  

6. Не засмучуйся. Надіщли мені роботу, я перевірю. А раптом – правильно. (Пам’ятай:  «Дорогу осилит идущий!» , «Под лежачий камень вода не течет»).
7. І нарешті фініш на цей урок. В рубриці «Phonetique» (стор. 92) представлена пісенька як раз до теми уроку – про свято Королів. За цими посиланням можна її прослухати у різному виконанні – яке кому подобається).
    Хто вивчить цю пісеньку (як віршик, або саме як пісеньку) та ще й запише на телефон і мені надішле – Bravo!!!


9. Приступай до виконання домашнього завдання:
- вивчи н|c цього уроку;
- exercice 9 page 93 (письмово);
- ex.10 p.10 (якщо полюбляєш малювати – будь ласка, намалюй свого короля). Але тобі треба знайти 5 відмінностей у хлопчиків. Запиши українською.

    Merci pour votre travail! A bientot! Bonne chance!
   Дякую за роботу всім, хто був зі мною! Бажаю всім успіхів при виконанні завдань!
                                                                                                                    







Немає коментарів:

Дописати коментар