УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ З МИСТЕЦТВА
8 клас
(8-А – 22.05, 8-Б – 19.05.2020)
І варіант
Початковий
рівень (кожна правильна відповідь – 0,5 бала, усього – 4 бали)
1.Оберіть рядок, у якому
зазначені всі українські інструменти:
а)
арфа, орган, волинка, там-там, челеста:
б)
гітара, кастаньєти, балалайка, цитра, сямісен;
в)
сопілка, сурми, трембіта, бандура, кобза.
|
ІІ варіант
Початковий
рівень (кожна правильна відповідь – 0,5 бала, усього – 4 бали)
1. Рококо – це:
а) елемент
орнаменту рокайоль; б) назва міста;
в) перлина
неправильної форми;
|
2.Бароко – це:
а)
фарба; б) перлина неправильної форми;
в)
назва міста;
|
2. М.Лисенко написав оперу:
а) «Севільський цирульник»;
б) «Запорожець за Дунаєм»; в) «Тарас Бульба»
|
3.Для живопису рококо характерні:
а)
просторовий розмах, грандіозність, пишність, контрасти; б)
замість яскравих фарб та контрастності – пастельні приглушені тони;
в)
переважання книжкової мініатюри над стінними розписами;
|
3. Для
архітектури бароко характерні:
а) строгі та
прості храми, позбавлені прикрас;
б) просторовий розмах, грандіозність, пишність, конрасти масштабів і
ритмів, матеріалів і фактур, світла й тіні;
в) вертикальність композицій, загострені
арки, вузькі і високі вежі та колони;
|
4.Найяскравіші композитори
класицизму – це:
а)
Й.Гайдн, В.-А.Моцарт, Л.ван Бетховен;
б)
Й.С.Бах, Г.Гендель, Ф.Лист;
в)
Ф.Шопен, Й.С.Бах, В.-А.Моцарт;
|
4. Композитори-романтики:
а) Ф.Шуберт,
Ф.Шопен; б)
Й.Бах, Г.Гендель;
в)
В.-А.Моцарт, Л.ван Бетховен.
|
5. Хронологічні межі романтизму:
а)
ХІV-ХVІ ст..;
б) ХVІІ – ХVІІІ ст..;
в)
порубіжжя ХVІІІ –
ХІХ ст..
|
5. Хронологічні межі класицизму:
а) ХІV- кінець ХVІ ст..;
б) V-ХІV ст..;
в) ХVІІ – початок ХІ Хст..;
|
6. Іспанський живописець, один із
завершувачів доби романтизму – це:
а)
О.Домьє; б) Г.Курбе; в) Ф.Гойя
|
6. Водяний орган винайшли:
а) римляни; б) флорентійці; в) венеціанці;
|
7. Єдність
місця, часу та дії стали головними
вимогами театру стилю
а)
романтизм; б) реалізм; в)
класицизм.
|
7. Центром
розвитку класичного напряму в європейському класичному мистецтві був
а)
Відень; б) Париж; в) Версаль.
|
8. Використання скла, сталі,
заліза, залізобетону, простота і доцільність форми і композиції характерні
для архітектури
а)
реалізму; б) романтизму; в) класицизму.
|
8. Н.Пуссен, К.Лоррен, А.Менсс – художники-живописціч
стилю…
а) бароко; б) готика; в)
класицизм.
|
Середній
рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали)
9. а) назвіть характерні ознаки класицизму як стилю мистецтва;
б)
розкажіть про розвиток скульптури за часи рококо;
в)
стисло охарактеризуйте творчість одного композитора-романтика;
|
Середній
рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали)
9. а) стисло охарактеризуйте творчість одного композитора-представників класицизму;
б)
назвіть характерні ознаки рококо як стилю мистецтва;
в)
розкажіть про розвиток образотворчого мистецтва за доби реалізму;
|
Достатній
рівень (правильна відповідь – 2 бали )
10. Дайте розгорнуту відповідь.
Відповідь обґрунтуйте:
Що поєднує творчість Т.Шевченка та
М.Лисенка?
|
Достатній
рівень (правильна відповідь – 2 бали )
10. Дайте розгорнуту відповідь.
Відповідь обґрунтуйте:
Що поєднує художню творчість Т.Шевченка
та М.Пимоненка?
|
Високий
рівень (правильна відповідь – 3 бали)
11. Охарактеризуйте
реалістичний
твір живопису, скульптури чи музичного мистецтва (на власний вибір)
за планом: а) автор твору; б) характерні ознаки стилю, що
відображено в ньому; в)особисте
враження; г) назви інших творів
цього стилю, які вам сподобалися.
|
Високий
рівень (правильна відповідь – 3 бали)
11. Охарактеризуйте романтичний твір живопису,
скульптури чи музичного мистецтва (на власний вибір) за планом: а) автор твору; б) характерні ознаки стилю, що
відображено в ньому; в) особисте
враження;
г) назви інших творів цього стилю, які
вам сподобалися.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар