середа, 20 травня 2020 р.

8 клас Мистецтво Контрольна робота


УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ  З МИСТЕЦТВА
 8 клас
                             (8-А – 22.05, 8-Б – 19.05.2020)
І варіант
Початковий рівень (кожна правильна відповідь – 0,5 бала, усього – 4 бали)
1.Оберіть рядок, у якому зазначені всі українські інструменти:
а) арфа, орган, волинка, там-там, челеста:
б) гітара, кастаньєти, балалайка, цитра, сямісен;
в) сопілка, сурми, трембіта, бандура, кобза.
ІІ варіант
Початковий рівень (кожна правильна відповідь – 0,5 бала, усього – 4 бали)
1. Рококо – це:
а) елемент орнаменту рокайоль;       б) назва міста;  
в) перлина неправильної форми;


2.Бароко – це:
а) фарба;     б) перлина неправильної форми; 
в) назва міста;
2. М.Лисенко написав оперу:
а) «Севільський цирульник»;
б) «Запорожець за Дунаєм»;       в) «Тарас Бульба»
3.Для живопису рококо характерні:
а) просторовий розмах, грандіозність, пишність, контрасти;       б) замість яскравих фарб та контрастності – пастельні приглушені тони;  
в) переважання книжкової мініатюри над стінними розписами;
3. Для архітектури бароко характерні:
а) строгі та прості храми, позбавлені прикрас;
б) просторовий розмах, грандіозність, пишність, конрасти масштабів і ритмів, матеріалів і фактур, світла й тіні;      в) вертикальність композицій, загострені арки, вузькі і високі вежі та колони;
4.Найяскравіші композитори класицизму – це:
а) Й.Гайдн, В.-А.Моцарт, Л.ван Бетховен;
б) Й.С.Бах, Г.Гендель, Ф.Лист;
в) Ф.Шопен, Й.С.Бах, В.-А.Моцарт;
4. Композитори-романтики:
а) Ф.Шуберт, Ф.Шопен;     б) Й.Бах, Г.Гендель;  
в) В.-А.Моцарт, Л.ван Бетховен.
5. Хронологічні межі романтизму:
а) ХІVVІ ст..;     б) ХVІІ – ХVІІІ ст..; 
в) порубіжжя ХVІІІ – ХІХ ст..
5. Хронологічні межі класицизму:
 а) ХІV- кінець ХVІ ст..;     б) V-ХІV ст..;  
 в) ХVІІ – початок ХІ Хст..;  
6. Іспанський живописець, один із завершувачів доби романтизму – це: 
а) О.Домьє;   б) Г.Курбе;   в) Ф.Гойя
6.  Водяний орган винайшли:
а) римляни;   б) флорентійці;   в) венеціанці;
7. Єдність місця, часу та дії  стали головними вимогами театру стилю
а) романтизм;        б) реалізм;       в) класицизм.
7. Центром розвитку класичного напряму в європейському класичному мистецтві був
а) Відень;   б) Париж;   в) Версаль.
8. Використання скла, сталі, заліза, залізобетону, простота і доцільність форми і композиції характерні для архітектури
а) реалізму;      б) романтизму;         в) класицизму.
8. Н.Пуссен, К.Лоррен, А.Менсс – художники-живописціч стилю…
а) бароко;      б) готика;       в) класицизм.
Середній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали)
9.  а) назвіть характерні ознаки класицизму як стилю мистецтва;
б) розкажіть про розвиток скульптури за часи рококо;
в) стисло охарактеризуйте творчість одного композитора-романтика;
Середній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали)
9. а) стисло охарактеризуйте творчість одного композитора-представників  класицизму;
б) назвіть характерні ознаки рококо як стилю мистецтва;
в) розкажіть про розвиток образотворчого мистецтва за доби реалізму;
 Достатній рівень (правильна відповідь – 2 бали )
10. Дайте розгорнуту відповідь. Відповідь обґрунтуйте:
     Що поєднує творчість Т.Шевченка та М.Лисенка?
Достатній рівень (правильна відповідь – 2 бали )
10. Дайте розгорнуту відповідь. Відповідь обґрунтуйте:
     Що поєднує художню творчість Т.Шевченка та М.Пимоненка?
Високий рівень (правильна відповідь – 3 бали)
11. Охарактеризуйте реалістичний твір живопису, скульптури чи музичного мистецтва (на власний вибір) за планом:  а) автор твору;    б) характерні ознаки стилю, що відображено в ньому;    в)особисте враження;    г) назви інших творів цього стилю, які вам сподобалися.
Високий рівень (правильна відповідь – 3 бали)
11. Охарактеризуйте  романтичний твір живопису, скульптури чи музичного мистецтва (на власний вибір) за планом:  а) автор твору;    б) характерні ознаки стилю, що відображено в ньому;      в) особисте враження;  
г) назви інших творів цього стилю, які вам сподобалися.

Немає коментарів:

Дописати коментар