Уроки 55-56 (за
13.05. – група хлопців, за 15.05. – група дівчат)
(в підручнику
уроки 37-38, в аудіододатку
також 37-38, папка
аudio_5_klas_4)
Тема уроку: «Їжа. Групи продуктів. Відмінювання неправильного дієслова ІІІ групи «сonnaitre» в
теперішньому часі».
Хід уроку:
1.
Bonjour, mes eleves! Comment vous sentez-vous? Quel est ton fruit prefere? Quels legumes
aimes-tu manger? Qu’est-ce que tu aimes le plus: les pommes ou les poires, les oranges ou les abricots? Es-tu d’accord qu’on trouve de grandes quantites de
vitaminе A dans le lait, les ouefs?
Ми продовжуємо з
вами розмову про користь деяких продуктів, ознайомимося з харчовими групами
продуктів.
2. Прослухайте аудіододаток
(до 1хв 12 сек). Знайди текст даного
діалогу в кінці свого підручника (розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка 183, lecons 37-38, Пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках сторінки можуть бути інші –
орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки вголос за дикторами.
Обов’язково вголос – так ти навчишся
правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх інтонацію, вимову,
темп.
3. З опорою на
текст діалогу, приступай до виконання вправ 1,2 на стор. 138-139 (письмово,
в зошиті)
4. Продовжи
слухати диктора (з 1хв 40сек до 2хв 15сек) – в підручнику стор.140-141 «Lexique»; запиши ці
слова і словосполучення в словник з
перекладом. Малюнки-зображення допоможуть
тобі зрозуміти переклад цих слів. Зверну увагу лише на деякі:
- les produits laitiers (ле продюі летьє) – молочні продукти
- la creme fraiche (ля крем фреш) - сметана
- les boissons (ле басон) - напої
- legumes secs (легюм сек) – сухі (тверді) овочі
- les produits gras (ле продюі гра) – жирні
(калорійні) продукти
5. Продовжи слухати диктора (з 2хв 15сек до 3 хв 02 сек) - «Communication»: в підручнику стор.141-142:
впр.5 стор. 129 (усно)
6. Переходимо до граматичного
матеріалу («Grammaire», з 1хв 12 сек до 1хв 40 сек) особливості відмінювання одного з
неправильних дієслів ІІІ групи «сonnaitre» в теперішньому часі.
Нагадую, що всі дієслова ІІІ групи потрапили до так званих «неправильних», тому
що при відмінюванні вони не підпорядковуються загальним правилам, а відмінні від
них. Тому є один шлях «потоваришувати» з ними – вивчити це відмінювання (+
обов’язковий запис в словничок – в кінці, в «Граматичний довідник», де збираємо
всі правила).
Переглянь: La conjugaison du verbe Connaître
# Indicatif Présent
https://www.youtube.com/watch?v=xBs5iTRNCR8
Співаємо: La conjugaison du verbe connaître. Chanson.
7. Повернися до аудіододатку (з 3 хв. 04сек до кінця): прослухай лічилку– в
підручнику розділ «Phonetique» (стор. 144)
Дивимося і підспівуємо:
"Bonsoir
madame la lune" - Comptines et chansons animées pour enfants
https://www.youtube.com/watch?v=2fQNlf8O-TU
+ обов’язково зверни увагу на інформацію в жовтенькій рамочці (стор. 143 –
правила читання; + впр.3 стор. 143 – тренуйся правильно у читанні. Коментую: якщо
буква – s- знаходиться в позиції
будь-якій (в межах одного слова чи різних) між будь-якими двома голосними, =
цей звук починає звучати як z (укр. –з),
наприклад: resister, mosaique
8. Ще раз
переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою (це так звана класна робота)
9. Приступай
до виконання домашнього завдання:
- вивчити н/с, стор.140-141; скласти
3-5 речень з н/с;
- впр. 6 стор. 142 (використовуючи знак +/-, визнач, чи є ці продукти
корисними чи шкідливими для здоров’я.
Наприклад, 1 речення - +. Самі речення можна не писати, тільки номер речення);
- впр.7 стор. 142 (усно) – прочитати і зрозуміти цей текст так, щоб знайти
в ньому правильні відповіді: впр.1 стор.142-143 (письмово) за принципом +/-;
впр.2 стор. 143 (письм.) – відповіді на запитання - відповіді шукай в тексті$
-впр.5 стор.139 – скориставшись
підказкою у впр.4 стор.139 (таблиця відмінювання), запиши правильну форму
дієслова «сonnaitre».
Bonne chance! Бажаю всім успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар