четвер, 14 травня 2020 р.

5 клас Французька мова Урок 55-56


Уроки 55-56  (за 13.05. – група хлопців, за 15.05. – група дівчат)
           (в підручнику уроки 37-38, в аудіододатку також 37-38, папка аudio_5_klas_4)

Тема уроку: «Їжа. Групи продуктів. Відмінювання  неправильного дієслова ІІІ групи  «сonnaitre» в теперішньому часі».
Хід уроку:
1.      Bonjour, mes eleves! Comment vous sentez-vous? Quel est ton fruit prefere?  Quels legumes aimes-tu manger? Qu’est-ce que tu aimes le plus: les pommes ou les poires, les oranges ou les abricots? Es-tu d’accord qu’on trouve de grandes quantites de vitaminе A dans le lait, les ouefs?
    Ми продовжуємо з вами розмову про користь деяких продуктів, ознайомимося з харчовими групами продуктів.
2. Прослухайте аудіододаток (до 1хв 12 сек). Знайди текст даного діалогу в кінці свого підручника (розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка 183, lecons 37-38,  Пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках сторінки можуть бути інші – орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки вголос за дикторами. Обов’язково вголос – так ти навчишся правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх інтонацію, вимову, темп.
3. З опорою на текст діалогу, приступай до виконання вправ 1,2 на стор. 138-139 (письмово, в зошиті)
4. Продовжи слухати диктора (з 1хв 40сек до 2хв 15сек) – в підручнику стор.140-141 «Lexique»; запиши ці слова і словосполучення  в словник з перекладом. Малюнки-зображення допоможуть  тобі зрозуміти переклад цих слів. Зверну увагу лише на деякі:


- les produits laitiers (ле продюі летьє) – молочні продукти- la crème (ля крем) - вершки
- la creme fraiche (ля крем фреш) - сметана
- les boissons (ле басон) - напої
- legumes secs (легюм сек) – сухі (тверді) овочі
- les produits gras (ле продюі гра) – жирні (калорійні) продукти
5. Продовжи слухати диктора  2хв  15сек до 3 хв 02 сек) - «Communication»: в підручнику стор.141-142: впр.5 стор. 129 (усно)
6. Переходимо до граматичного матеріалуGrammaire», з 1хв 12 сек до 1хв 40 сек) особливості відмінювання одного з неправильних дієслів ІІІ групи «сonnaitre» в теперішньому часі. Нагадую, що всі дієслова ІІІ групи потрапили до так званих «неправильних», тому що при відмінюванні вони не підпорядковуються загальним правилам, а відмінні від них. Тому є один шлях «потоваришувати» з ними – вивчити це відмінювання (+ обов’язковий запис в словничок – в кінці, в «Граматичний довідник», де збираємо всі правила).

                                               Переглянь: La conjugaison du verbe Connaître # Indicatif Présent

                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=xBs5iTRNCR8

Співаємо: La conjugaison du verbe connaître. Chanson.  
                                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=hPI1fMqqFbU

7. Повернися до аудіододатку 3 хв. 04сек  до кінця): прослухай лічилкув підручнику розділ  «Phonetique» (стор. 144)  

Дивимося і підспівуємо:

"Bonsoir madame la lune" - Comptines et chansons animées pour enfants

                                    https://www.youtube.com/watch?v=2fQNlf8O-TU

+ обов’язково зверни увагу на інформацію в жовтенькій рамочці (стор. 143 – правила читання; + впр.3 стор. 143 – тренуйся правильно у читанні. Коментую: якщо буква – s- знаходиться в позиції будь-якій (в межах одного слова чи різних) між будь-якими двома голосними, = цей звук починає звучати як z (укр. –з), наприклад: resister, mosaique
  
8. Ще раз переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою  (це так звана класна робота)
9. Приступай до виконання домашнього завдання:
- вивчити  н/с, стор.140-141; скласти 3-5 речень з н/с;
- впр. 6 стор. 142 (використовуючи знак +/-, визнач, чи є ці продукти корисними чи шкідливими для здоровя. Наприклад, 1 речення - +. Самі речення можна не писати, тільки номер речення);
- впр.7 стор. 142 (усно) – прочитати і зрозуміти цей текст так, щоб знайти в ньому правильні відповіді: впр.1 стор.142-143 (письмово) за принципом +/-; впр.2 стор. 143 (письм.) – відповіді на запитання - відповіді шукай в тексті$
-впр.5 стор.139 – скориставшись підказкою у впр.4 стор.139 (таблиця відмінювання), запиши правильну форму дієслова «сonnaitre».

                                                                                        Bonne chance! Бажаю всім успіхів!


Немає коментарів:

Дописати коментар