Уроки 59-60 (за
27.05. – група хлопців, за 29.05. – група дівчат)
(в підручнику
уроки 39-40, в аудіододатку
також 39-40, папка
аudio_5_klas_4)
Тема уроку: «Здорове
харчування. Відмінювання неправильного
дієслова ІІІ групи «boire» в теперішньому часі».
Хід уроку:
1. Bonjour, mes eleves! Comment сa va? Quels groupеs alimentaires connais-tu?
Combien
de
groupеs alimentaires existe-t-il? Les produits de quel groupe
alimentaire
preferes-tu? Peux-tu dessiner la fleur alimentaire?
2. Прослухайте
аудіододаток (до 55сек).
Знайди текст даного діалогу в кінці свого підручника (розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка 183, lecons 39-40, Пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках сторінки можуть бути інші –
орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки вголос за дикторами.
Обов’язково вголос – так ти навчишся
правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх інтонацію, вимову,
темп.
3. З опорою на
текст діалогу, приступай до виконання вправ 1, 2 на стор. 145-146 (письмово,
в зошиті)
4. Продовжи слухати диктора (з 1хв 18сек до 1хв 38сек) – в підручнику стор.147 «Lexique»; запиши ці слова і словосполучення в словник з перекладом. Малюнки-зображення допоможуть тобі зрозуміти переклад цих слів. Зверну увагу лише на деякі:
- maigre (мегр) – худий, худорлявий
- gros (-se) (гро (-с) - товстий
- mince (менс) – худий
- conseiller (консеє) – радити, давати
пораду (стор.148, зверху)
5. Продовжи
слухати диктора (з 1хв 38сек до 2хв 10сек) - «Communication»: в
підручнику стор.148: впр.5 стор. 129 (усно)
6. Переходимо
до граматичного матеріалу: (з 55сек
до 1хв 18сек) особливості відмінювання одного з неправильних дієслів ІІІ групи «boire» в теперішньому часі. Я вже
наголошувала, що всі дієслова ІІІ групи потрапили до так званих «неправильних»,
тому що при відмінюванні вони не підпорядковуються загальним правилам, а відмінні
від них. Тому є один шлях «потоваришувати» з ними – вивчити це відмінювання (+
обов’язковий запис в словничок – в кінці, в «Граматичний довідник», де збираємо
всі правила). Дієслово «boire» схоже за
відмінюванням на дієслово «сonnaitre” з уроку
55-56.
Щодо дієслова «manger», то це дієслово І групи, бо
має закінчення – er в початковій формі (неозначеній). Це
дієслово в теперішньому часі відмінюється так само, як вже відомі тобі дієслова
І групи (дивись стор. 28, 38 – preferer, 53 –parler, 61- aider, 94- travailler) Подивись і послухай: Verbe
MANGER au présent de l'indicatif
7. Повернися до аудіододатку (з 2хв. 10сек до кінця): прослухай лічилку – в підручнику розділ «Phonetique» (стор. 144)
Подивись
і послухай A la soupe - Comptine pour enfants par Richard
https://www.youtube.com/watch?v=o3objGNBZig
Обов’язково зверни увагу на
інформацію в жовтенькій рамочці (стор. 149-150 – правила читання; + впр.3 стор.
150 – тренуйся правильно у читанні. Коментую: якщо буква – s- знаходиться в позиції
будь-якій (в межах одного слова чи різних) між будь-якими двома голосними, =
цей звук починає звучати як z (укр. –з),
наприклад: resister, mosaique
8. Ще раз
переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою (це так звана класна робота)
9. Приступай
до виконання домашнього завдання:
- вивчити н/с, стор.147;
- впр.5
стор.147 – скориставшись підказкою у впр.4 стор.146 (таблиця відмінювання),
запиши правильну форму дієслів «boire» і «manger» у
відповідній формі;
- впр. 5
стор.151 – доповни діалог за змістом.
І на останок. Ти, мій
друже, добре попрацював. Знаєш, як говорять: що нас не вбиває – робить нас
сильніше. Так от: якщо ти пережив ці незручності під назвою «дистанційне
навчання» - ти молодець! Якщо ти відкрив для себе нові знання – дуже добре!.
Якщо я тобі в цьому допомогла – значить, все це недарма. Рада була з тобою
співпрацювати!
Нарешті – довгоочікувані літні канікули.
– c’est 3 mois de repos.
- c’est un large liste de differents divertissements
Vacances d’ete - c’est une grande possibilite de choisir sa maniere de reposer
(ou les grandes vacances) - c’est le periode de recevoir de nouvelles impressions et de
faire connaissance avec
de nouveaux amis
Немає коментарів:
Дописати коментар