Уроки 57-58
(в підручнику уроки 39 - 40– Unite 5 «La vie scolaire»)
за 12.05.(група хлопців), 14.05
(група дівчат)
Тема уроку: «Ми - поліглоти».
Тренування у відмінюванні дієслів в passé compose з допоміжним дієсловом «etre». Самостійна робота.
Хід уроку:
1. Розминка.
Quelles langues etrangeres apprends-tu a l’ecole? Es-tu fort (-e) ou faible en francais? Pourquoi nous apprenons le francais?
Мабуть, у тебе, mon ami, виникає питання – а хто такі
поліглоти.
Поліглот – це особа, яка володіє багатьма мовами. Не існує єдиного
визначення скількома мовами має володіти поліглот і в якій мірі.
2. Прочитай
діалог (це сторінка 178, lecons 39-40). Спробуй зрозуміти
його загальний зміст.
Паралельно записуємо нові слова
в словничок:
- d’origine anglaise (доріжін англез) – англійського походження (можуть бути слова будь-якого іншого походження)
- titre (тітр) – назва (в діалозі назва колажу)
+ слова з рубрики «Lexique» (стор. 122)
- la langue international (ля лянг ентернасіональ) – міжнародна мова
- avoir acces(авуар аксе) - мати доступ до…
- avoir des notions (авуар де
носіон) -
- la version originale (ля версіон оріжіналь) –
оригінальна версія (наприклад, читати
твори на мові оригіналу)
3. Спираючись на текст діалогу,
приступай до виконання вправ 1,2 на стор. 121 (впр. 1-за принципом vrai+/faux, впр. 2 – обрати відповідь на запитання Хто такий поліглот? – дивись – підказка вище). Раджу робити письмово.
4. Цікаво
розібрати рубрику «Communication». Прочитай ці міні-діалоги. Важливо, щоб ти зрозумів, що
французька мова – це…..
5. Переходимо до граматичного матеріалу. Тренуємося у відмінюванні дієслів в passé compose з допоміжним дієсловом «etre». Знайомимося ще з двома дієсловами, які відмінюються з «etre». Це дієслова «arriver» - прибувати (приїздити), і «partir» - їхати (виїджати). Participe passé цих дієслів утворюється традиційним способом: arriver - arrive (-e,-es) partir - parti (-e, -es)
Не забувай про узгодження participe passé цих дієслів у роді і числі.
Ще один момент: ці дієслова, що відмінюються з «etre”, подаються вам поступово, але зазвичай, в парі антонімів. Їх так легше
вивчати і запам’ятовувати. Наприклад, ті дієслова, з якими ми вже ознайомилися
– їхати (aller)-прибувати (venir); народжуватися (naitre)- помирати
(mourir); приїздити (arriver) – виїджати
(partir).
Далі будуть такі пари дієслів: підніматися (monter) - спускатися (descendre), заходити (entrer) - виходити
(sortir) і т.д.
6. Самостійна робота (обов’язкова для виконання з подальшим виставленням
тематичного балу)
- Test 5 «La vie scolaire» (в кінці підручника, стор. 184-185 – якщо сторінки не співпадають, орієнтуєшся за номером тесту) Бажаєш
виконати всі 12 завдань – будь ласка, будуть нараховані додаткові бонусні бали,
якщо певні труднощі – тоді традиційно за варіантами:
І вар – 1,3,5,7,9,11; ІІ вар – 2,4,6,8,10,12.
- Ex.5 p.122 – вжити дієслова, що в дужках, в passé compose; УВАГА! Є лише одне речення, де дієслово буде вживатися з
допоміжним дієсловом «avoir», всі інші
– з дієсловом «etre».
- Ex.6 p.123 – скласти речення, розставивши слова в правильній
послідовності (підказка у рубриці «Communication»)
- ** Ex.9 p. 124 – доповни речення, використовуючи
словосполучення-підказки (що прописані в дужках) – вони стосуються діяльності в
школі; + ти не обійдешся без назв деяких навчальних предметів (стор.112)
Bonne chance! Бажаю всім успіхів при
виконанні завдань!
7. І на останок. В рубриці «Phonetique» (стор. 123) представлена поезія «L’ecole». На жаль, не знайшла цієї
поезії в Інтернеті, але пропоную переглянути і послухати іншу поезію про школу,
яка називається «L'école de Jacques Charpentreau»
8. В цьому
місці має бути домашнє завдання, але … ти, мій друже, добре попрацював, тому
заслужив відпочинок.
Merci pour votre travail! A bientot! Дякую за роботу всім, хто був зі мною!
Немає коментарів:
Дописати коментар