Уроки 53-54
(за
06.05. – група хлопців, за 15.05. – група дівчат)
(в підручнику
уроки 35-36, в аудіододатку
також 35-36, папка
аudio_5_klas_4)
Тема уроку: «Корисна їжа».
Вживання часткового артикля.
Хід уроку:
1. Розминка. Qu’est-ce que tu prends au petit dejeuner? Aimes-tu les produits laitiers? Dis si c’est bon ou mauvais pour la santé - des bonbons et beaucoup de
croissants?
Сьогодні говоритимемо про користь
фруктів і овочів в нашому раціоні.
Рекомендую переглянути: «Les fruits et les légume»
«J'aime les fruits - alain le lait (I like
fruits)»
2. Прослухайте
аудіододаток (до 55 сек). Знайди текст даного діалогу в кінці свого підручника
(розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка
182-183, lecons 35-36. Пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках сторінки можуть бути інші –
орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки вголос за дикторами.
Обов’язково вголос – так ти навчишся
правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх інтонацію, вимову,
темп.
3. З опорою на
текст діалогу, приступай до виконання вправи 1 на стор. 132 (письмово, в зошиті)
4. Продовжи
слухати диктора (з 55 сек до 1хв 25сек) – в підручнику стор.134 «Lexique»; запиши ці
слова і словосполучення в словник з
перекладом.
- des cassis – чорна смородина Увага!!! Деякі слова я не зазначала, бо їх значення
- des groseilles – червона смородина повинно бути зрозумілим з малюнка.
- des epinards - щавель
- du persil – петрушка
5. Продовжи
слухати диктора (з 1хв 26сек до 1хв 43сек) - «Communication»: в підручнику
стор.135(усно).
6. Переходимо
до граматичного матеріалу. Ознайомимося із вживанням часткового артикля (article partitif). Обов'язково
розглянь таблицю на стор. 126. Ці артиклі зазвичай вживаються з іменниками, які
означають назви продуктів харчування. Але треба розрізняти – коли вживаються
означені артиклі (le, la, l’, les), а коли
часткові (du, de la, d’, des). З
такими дієсловами, як любити, обожнювати, ненавидіти вживаться часткові
артиклі, наприклад J’aime la pomme. А от,
наприклад, з дієсловами їсти, пити, брати, купувати вживаються часткові
артиклі, бо я можу з’їсти (купити) лише частину чогось: Je mange de la pomme,
Тренуємося у вживанні часткових артиклів. Впр.3 (3-6) стор.127 (письмово):визнач,
який артикль вжито в реченнях
неозначений чи частковий. Наприклад, Serge mange des croissants – des (частковий
артикль множини)
7. Повернися до аудіододатку (з 1 хв. 45сек до кінця): прослухай вірш – в
підручнику розділ «Phonetique» (стор. 137)
8. Ще раз
переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою (це так звана класна робота)
9. Приступай
до виконання домашнього завдання:
- вивчити н/с, стор.134;
- впр. 4
стор.127 – доповни речення, вживаючи чи неозначений артикль, чи частковий;
- впр.3 стор. 136 – запиши переклад цих речень на українську мову.
Bonne chance! Бажаю всім успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар