Уроки 59-60
за 19.05.(група хлопців), 21.05 (група
дівчат)
Тема уроку: Комбінована контрольна робота за ІІ семестр.
Велике прохання зазначати вид роботи
(аудіювання, читання, письмо).
Виконувати
завдання можна в будь-якій послідовності.
Аудіювання. Audition
Слухаєте текст (прикріплений
окремим файлом) і виконуєте до нього завдання:
1.
Lucie ecrit a Pauline. Завдання по принципу vrai+/faux-
Lucie ecrit a Pauline. Завдання по принципу vrai+/faux-
2. Il s’agit de Paris.
3. Pauline est a Kyiv avec ses copains.
4. Elle voyage avec ses parents.
5. Ils sont deja depuis longtemps a Kyiv.
6. Il y a beaucoup de monuments historiques a Kyiv.
7. La cathedrale Saint-Sophie se trouve Paris.
8. La rue principale de notre capital est
Khreschatyk.
9. Cette ville n’est pas verte et magnifique.
10.
La
famille de Pauline a fait beaucoup de photos.
Відповіді на запитання:
1.Qui ecrit a qui?
Деякі підказки на стор. 128-129
2. De quelle ville parle Pauline dans son
message?
3. Qu’est-ce que Pauline a déjà vu a Kyiv?
Читання, /Lecture
Читаємо мовчки текст «Kyiv aux touristеs» (стор. 130) і виконуємо
завдання на розуміння даного тексту:
1.
Exercice 11 p.130 –відповіді на
запитання (письмово)
2.
Встав
пропущені слова з тексту:
C’est une ville
millenaire… de son… et des… Orthodoxes. Kyiv est une … agreeable remplie de …
aux bords du… . Cette ville est agreeable entre… et … . … les bienvenus!
Письмо. Ecriture
І.
Тестові завдання (списуємо
речення, вставляємо правильне слово, в кінці зазначаємо в дужках букву, під
якою була обрана відповідь) – (3 бали)
1)
Helene est … chez
sa mamie. a) aller
b) alle c) allee
2)
A l’ecole, j’… les
mathematiques. a) apprends b) apprendre c) apprend
3)
Une personne … est
une personne qui parle plusieurs langues.
a)
cachalotte b)
internaute c) polyglotte
4)
Kyiv est la … de
l’Uкraine.
a) capitale b) capitales c) pays
5)
Le Dnipro.
Qu’est-que c’est? a) une
ville b) un fleuve c) un pays
6)
Nous avons … de
faire cet exercice. a) fini b) finir
c) finit
ІІ.
Постав дієслова «avoir», «etre» у відповідній формі (вживання passé compose). Треба самостійно
визначити, в яких реченнях потрібно вжити
«avoir» як допоміжне
дієслово, а де – дієслово «etre». Не забувай про узгодження в роді і числі тих participle passé, які
відмінюються з «etre». (3
бали)
Nous …envoye une carte a notre cousin. Hier, j’…achete
deux cahiers. Elle … venu (-e, -es) de
l’aeroport. Les enfants … alle(-s) au
cirque. Ma cousine … ne(-e) au mois de mai. Tu … appris beaucoup de matieres.
ІІІ.
Переклади речення (3 бали)
Я сильний (-на) у французькій мові. В школі
я вчу багато навчальних предметів. Опера – це слово італійського походження. Мій
друг любить брати участь в конкурсах. Ми пішли в кіно, щоб подивитися цікавий
фільм. Як називають учнів в коледжі Франції?
ІV. Доповни лист (3 бали) - Exercice 10 p.114
Немає коментарів:
Дописати коментар