субота, 16 травня 2020 р.

6 клас Урок 59-60 Контроль


Уроки 59-60                                                        за 19.05.(група хлопців), 21.05 (група дівчат)
                                                                               
Тема уроку: Комбінована контрольна робота за ІІ семестр.
      Велике прохання зазначати вид роботи (аудіювання, читання, письмо).
     Виконувати завдання можна в будь-якій послідовності.


Аудіювання. Audition
   Слухаєте текст (прикріплений окремим файлом) і виконуєте до нього завдання:
1.   
Lucie ecrit a Pauline.                                                          Завдання по принципу vrai+/faux-
2.    Il s’agit de Paris.
3.    Pauline est a Kyiv avec ses copains.
4.    Elle voyage avec ses parents.
5.    Ils sont deja depuis longtemps a Kyiv.
6.    Il y a beaucoup de monuments historiques  a Kyiv.
7.    La cathedrale Saint-Sophie se trouve  Paris.
8.    La rue principale de notre capital est Khreschatyk.
9.    Cette ville n’est pas verte et magnifique.
10.    La famille de Pauline a fait beaucoup de photos.
Відповіді на запитання:
1.Qui ecrit a qui?                                                                    Деякі підказки на стор. 128-129
2. De quelle ville parle Pauline dans son message?
3. Qu’est-ce que Pauline a déjà vu a Kyiv?

Читання, /Lecture
    Читаємо мовчки текст «Kyiv aux touristеs» (стор. 130) і виконуємо завдання на розуміння даного тексту:
1.      Exercice 11 p.130 –відповіді на запитання (письмово)
2.      Встав пропущені слова з тексту:
C’est une ville millenaire… de son… et des… Orthodoxes. Kyiv est une … agreeable remplie de … aux bords du… . Cette ville est agreeable entre… et … .   … les bienvenus!

Письмо. Ecriture
І. Тестові завдання (списуємо речення, вставляємо правильне слово, в кінці зазначаємо в дужках букву, під якою була  обрана відповідь) – (3 бали)
1)      Helene est … chez sa mamie.       a) aller     b) alle     c) allee
2)      A l’ecole, j’… les mathematiques.       a) apprends      b) apprendre    c) apprend
3)      Une personne … est une personne qui parle plusieurs langues.
a)      cachalotte     b) internaute      c) polyglotte
4)      Kyiv est la … de l’Uкraine.         a) capitale     b) capitales      c) pays
5)      Le Dnipro. Qu’est-que c’est?       a) une ville   b) un fleuve     c) un pays
6)      Nous avons … de faire cet exercice.     a) fini    b) finir    c) finit
ІІ. Постав дієслова  «avoir»,  «etre»  у відповідній формі (вживання passé compose). Треба самостійно визначити, в яких реченнях потрібно вжити  «avoir»  як допоміжне дієслово, а де – дієслово «etre». Не забувай про узгодження в роді і числі тих  participle passé,  які відмінюються з  «etre».  (3 бали)
   Nous …envoye  une carte a notre cousin. Hier, j’…achete deux cahiers.  Elle … venu (-e, -es) de l’aeroport.  Les enfants … alle(-s) au cirque. Ma cousine … ne(-e) au mois de mai. Tu … appris beaucoup de matieres.
ІІІ. Переклади речення (3 бали)
   Я сильний (-на) у французькій мові. В школі я вчу багато навчальних предметів. Опера – це слово італійського походження. Мій друг любить брати участь в конкурсах. Ми пішли в кіно, щоб подивитися цікавий фільм. Як називають учнів в коледжі Франції?
ІV. Доповни лист (3 бали) - Exercice 10 p.114

Немає коментарів:

Дописати коментар