суботу, 16 травня 2020 р.

5 клас Французька мова


Уроки 57-58  (20.05. – група хлопців,  22.05. – група дівчат)




Тема уроку: Комбінована контрольна робота за ІІ семестр
     Виконуючи контрольні завдання, обов’язково прописуйте, що це за вид завдання: аудіювання, читання чи письмо.

Аудіювання – Audition
Sarah et Monsieur Hiver
   Уважно прослухай текст, який вміщений окремим звуковим файлом (до речі, можеш ці спроби робити стільки разів, скільки необхідно для успішного виконання завдань).
І – Визнач, чи дані твердження є правильними чи хибними (+/-). Самі речення можна не списувати, а зазначати лише номер речення і відповідну позначку + чи -.
1.      Il s’agit de printemps.                                        7. Il fait tres mauvais en hiver.
2.      En hiver les arbres  perdent les feuilles.            8. Maman enleve le manteaux de Sarah.
3.      En hiver il ne fait pas du vent.                           9. Le Pere Noel a apporte  une poupee.
4.      La fille s’appelle Lucie.                                    10.Sarah veut dessiner.
5.      Elle a mis une jupe, une blouse, un bonnet.      11. Elle veut courir, jouer et crier.
6.      Sarah veut aller dans  le jardin.                         12. Il fait noir parce que c’est l’hiver.
ІІ – Дати відповіді на запитання  за змістом прослуханого тексту. Питання можна не писати, лише відповіді.
1.      Comment s’appelle la fille?
2.      Qu’est-qu’elle met pour aller dans le jardin?
3.      Qu’est-ce que la fille veut faire?
4.      Pourquoi sa maman  ne veut pas faire sortir sa fille?
5.      Qu’est-ce que maman propose a Sarah?
Завдання з читання і письма представлені в кінці підручника  - II semestre  Evaluation (пам’ятаєш, сторінки можуть не співпадати: у мене це сторінки 194-196)

Читання - Lecture
Знайди текст без назви  - comprehension ecrite, №2 – Прочитай текст, який  починається «Antoine habite a Paris. Il est collegian… і т.д.  та дай відповіді на запитання. Виконай завдання після нього.
-          відповіді на запитання;
-          продовж  речення;
-          визнач vrai/faux (+/-): це завдання від мене, його немає в підручнику.
1.    Le garcon sappelle Lucas.                       7. Il aime lire les romans.
2.    Il habite a Kyiv.                                        8. Le garcon aime apprendre les poemes.
3.    Il est une eleve de 6ieme.                                     9. Lundi il a un cours de piano.
4.    Antoine  aime les langues etrangeres.      10. Il n’aime pas jouer au basketball.
5.    Il est fort en mathematiques.                    11. Il passé le week-end dans les montagnes
6.    Ses amis lui aident.                                   12. Antoine passé les vacances a la champagne.
                
                                                         
Письмо – Ecriture
Знаходимо «Comprehension orale» (самий початок II semestre  Evaluation, стор. 194)
№1- накресли таблицю в своєму зошиті. Запиши в кожний стовпчик відповідні слова (не є обов’язковим той факт, щоб кількість слів в кожному стовпчику була однаковою)
Les fetes (свята)
Les vacances (канікули)
La nourriture (їжа)
Le temps (погода)
Примітка: цю тему ми не встигаємо розібрати в 5-му класі, але якщо ти правильно випишеш слова в попередні 3 стовпчики, то методом винятку у тебе залишаться слова, які власне, і повинні бути в останній колонці.(стор.155)




№2 – випиши тільки ті речення, в яких міститься пропозиція до чогось (до виконання якоїсь дії = так званий наказовий спосіб, наприклад: Прочитай цей текст! Давай відвідаємо музей!)
№3- завдання №1 з comprehension ecrite – можна або тільки виписати це слово під кожною буквою (a, b, c, d) або списати всі слова і підкреслити так зване «зайве» слово.
№4 – завдання №1 з  «Production ecrite» (у мене стор. 196) : Жулі підписує листівку Полю. Кожне слово/словосполучення  «для довідок» може бути використано лише один раз. Будь уважний – звертай увагу на рід, число, і звісно, на сам зміст.
№5 – повертаємося до розділу в кінці підручника – Les testes. Треба знайти  Теst 4,5 «La nourriture» (у мене стор. 201-204). Виконуємо за звичною схемою: І варіант – речення 1,3,5,7,9,11; ІІ варіант – 2,4,6,8,10,12. Хто бажає все – будь ласка, я тільки  «за» (більша  можливість отримати вищу оцінку).
                                                                                        Bonne chance! Бажаю всім успіхів!



1 коментар: