Про мене


                      Давайте знайомитися! 

Я - Назарова Інна Григорівна, вчитель французької мови, заступник директора з навчально-виховної роботи.


Місце моєї роботи - Першотравенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3.


Освіта - повна вища, закінчила Дніпропетровський державний університет в 1990 році.


Спеціальність за дипломом - "Романо-германська філологія".


Кваліфікація - "Філолог, Викладач французької мови літератури".


Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії, маю звання "старший учитель".


Стаж моєї професійної діяльності - 26 років.

     Дуже люблю мови - рідну українську, французьку, яку вивчила лише в університеті, іспанську,  якою дуже добре володіла на момент закінчення середньої школи (адже навчалася я в середній школі №7 м.Дніпропетровська з вивченням іспанської мови з 1 класу). Шанобливо ставлюся до російської мови - великого, багатого, могучего языка Пушкина, Лермонтова, Толстого, Чехова,,,     Цілком згодна з висловлюванням В. Даля про те, що "мова є вікова праця цілого покоління!"  "Для вивчення мови набагато вадливіше вільна допитливість, ніж грізна необхідність", - говорив Аврелій Августин.     

   Тож вивчайте мови, і перед вами відкриється неояжна даль, Знаючи багато мов, зможете мати багато ключів від одного замку. Бажаю всім успіхів в опануванні мовами!



Привітайте мене! Я отримала доступ до розміщення своїїх матеріалів на Методичному порталі. Мені це вдалося, і я отримала сертифікат.


      18 грудня 2016 року на базі Першотравенської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №2 відбулася регіональна (не)конференція міні-EdCamp Першотравенськ «Медіапростір – для дітей і дорослих».
     Я, як і деякі члени педагогічного колективу нашої школи, долучилася до такого формату проведення заходів для вчительств з метою професійного зростання.
     Я мала можливість взяти участь в роботі експертних і учительських сесій, обравши на власний розсуд експертів і спікерів.
     Був також запропонований широкий вибір (не)уроків з різних предметів.  В інтерактивній формі пройшла особлива сесія «Концепція Нової української школи» та «Діти і папери: як досягти балансу у школі».
     За короткий час я отримала максимум сучасної корисної інформації, яка сприятиме підвищенню престижності педагогічної професії взагалі та рівня моєї власної мотивації до інноваційної вчительської діяльності зокрема.
     Сподіваюся, що започаткована робота матиме ефект «довгого хвоста» - новаторська діяльність і ініціатива будуть мати продовження для подальшого розвитку української освіти і для створення спільноти відповідального вчительства.








Немає коментарів:

Дописати коментар