суботу, 16 травня 2020 р.

5 клас Урок 59-60 Французька мова


Уроки 59-60  (за 27.05. – група хлопців, за 29.05. – група дівчат)
                         (в підручнику уроки 39-40, в аудіододатку також 39-40, папка аudio_5_klas_4)
Тема уроку: «Здорове харчування. Відмінювання  неправильного дієслова ІІІ групи  «boire» в теперішньому часі».
Хід уроку:
1. Bonjour, mes eleves! Comment сa va? Quels groupеs alimentaires connais-tu?  Combien de groupеs alimentaires existe-t-il? Les produits de quel groupe  alimentaire preferes-tu? Peux-tu dessiner la fleur alimentaire?
2. Прослухайте аудіододаток (до 55сек). Знайди текст даного діалогу в кінці свого підручника (розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка 183, lecons 39-40,  Пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках сторінки можуть бути інші – орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки вголос за дикторами. Обов’язково вголос – так ти навчишся правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх інтонацію, вимову, темп.
3. З опорою на текст діалогу, приступай до виконання вправ 1, 2 на стор. 145-146 (письмово, в зошиті)

4. Продовжи слухати диктора (з 1хв 18сек до 1хв 38сек) – в підручнику стор.147 «Lexique»; запиши ці слова і словосполучення  в словник з перекладом. Малюнки-зображення допоможуть  тобі зрозуміти переклад цих слів. Зверну увагу лише на деякі:
- maigre (мегр) – худий, худорлявий
- gros (-se) (гро (-с) - товстий
- mince (менс) – худий
- conseiller (консеє) – радити, давати пораду         (стор.148, зверху)
5. Продовжи слухати диктора  (з 1хв 38сек до 2хв 10сек) - «Communication»: в підручнику стор.148: впр.5 стор. 129 (усно)
6. Переходимо до граматичного матеріалу: (з 55сек до 1хв 18сек) особливості відмінювання одного з неправильних дієслів ІІІ групи «boire» в теперішньому часі. Я вже наголошувала, що всі дієслова ІІІ групи потрапили до так званих «неправильних», тому що при відмінюванні вони не підпорядковуються загальним правилам, а відмінні від них. Тому є один шлях «потоваришувати» з ними – вивчити це відмінювання (+ обов’язковий запис в словничок – в кінці, в «Граматичний довідник», де збираємо всі правила). Дієслово «boire» схоже за відмінюванням на дієслово «сonnaitre” з уроку 55-56.

 


                                                          

    Щодо дієслова «manger», то це дієслово І групи, бо має закінчення – er в початковій формі (неозначеній). Це дієслово в теперішньому часі відмінюється так само, як вже відомі тобі дієслова І групи (дивись стор. 28, 38 – preferer, 53 –parler, 61- aider, 94- travailler) Подивись і послухай: Verbe MANGER au présent de l'indicatif

7. Повернися до аудіододатку (з 2хв. 10сек  до кінця): прослухай лічилку в підручнику розділ  «Phonetique» (стор. 144)

                                           Подивись і послухай A la soupe - Comptine pour enfants par Richard 

                                                                      https://www.youtube.com/watch?v=o3objGNBZig

    Обов’язково зверни увагу на інформацію в жовтенькій рамочці (стор. 149-150 – правила читання; + впр.3 стор. 150 – тренуйся правильно у читанні. Коментую: якщо буква – s- знаходиться в позиції будь-якій (в межах одного слова чи різних) між будь-якими двома голосними, = цей звук починає звучати як z (укр. –з), наприклад: resister, mosaique
8. Ще раз переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою  (це так звана класна робота)
9. Приступай до виконання домашнього завдання:
- вивчити  н/с, стор.147;
- впр.5 стор.147 – скориставшись підказкою у впр.4 стор.146 (таблиця відмінювання), запиши правильну форму дієслів «boire»  і «manger» у відповідній формі;
- впр. 5 стор.151 – доповни діалог за змістом.

      І на останок. Ти, мій друже, добре попрацював. Знаєш, як говорять: що нас не вбиває – робить нас сильніше. Так от: якщо ти пережив ці незручності під назвою «дистанційне навчання» - ти молодець! Якщо ти відкрив для себе нові знання – дуже добре!. Якщо я тобі в цьому допомогла – значить, все це недарма. Рада була з тобою співпрацювати!
Нарешті – довгоочікувані літні канікули.
             

                                                      cest 3 mois de repos.
                                   - cest un large liste de differents divertissements

Vacances d’ete                              - c’est une grande possibilite de choisir sa maniere de reposer

(ou les grandes vacances)              - c’est le periode de recevoir de nouvelles impressions et de
                                                     faire connaissance avec de nouveaux amis
                                                                        

Пропоную подивитись:   «Les Grandes Grandes Vacances» https://www.youtube.com/watch?v=ASsvC0pHic8

                                                     



Немає коментарів:

Дописати коментар