понеділок, 4 травня 2020 р.

Французька мова 5 клас Урок 53-54


Уроки 53-54 
 (за 06.05. – група хлопців, за 15.05. – група дівчат) 
(в підручнику уроки 35-36, в аудіододатку також 35-36, папка аudio_5_klas_4)

Тема уроку: «Корисна їжа». Вживання часткового артикля.

Хід уроку:
1. Розминка. Qu’est-ce que tu prends au petit dejeuner? Aimes-tu les produits laitiers? Dis si c’est bon ou mauvais pour la santé - des bonbons et beaucoup de croissants?
Сьогодні говоритимемо про користь фруктів і овочів в нашому раціоні.

 Рекомендую переглянути: «Les fruits et les légume»

«J'aime les fruits - alain le lait (I like fruits)»

2. Прослухайте аудіододаток (до 55 сек). Знайди текст даного діалогу в кінці свого підручника (розділ «Transcriptions des textes audio», у мене – це сторінка 182-183, lecons 35-36.  Пам’ятайте, що в деяких ваших підручниках сторінки можуть бути інші – орієнтуйтеся на номер уроку) і повторюй репліки вголос за дикторами. Обов’язково вголос – так ти навчишся правильно вимовляти слова. Не бійся копіювати дикторів – їх інтонацію, вимову, темп.

3. З опорою на текст діалогу, приступай до виконання вправи 1 на стор. 132  (письмово, в зошиті)

4. Продовжи слухати диктора (з 55 сек до 1хв 25сек) – в підручнику стор.134 «Lexique»; запиши ці слова і словосполучення  в словник з перекладом.

- des cassis  – чорна смородина                Увага!!! Деякі слова я не зазначала, бо їх значення
- des groseilles – червона смородина         повинно бути зрозумілим з малюнка.
- des epinards  - щавель                                                 
- du persil – петрушка   
                                                             
5. Продовжи слухати диктора  (з 1хв 26сек до 1хв 43сек) - «Communication»: в підручнику
стор.135(усно).

6. Переходимо до граматичного матеріалу. Ознайомимося із вживанням часткового артикля (article partitif). Обов'язково розглянь таблицю на стор. 126. Ці артиклі зазвичай вживаються з іменниками, які означають назви продуктів харчування. Але треба розрізняти – коли вживаються означені артиклі (le, la, l’, les), а коли часткові (du, de la, d’, des). З такими дієсловами, як любити, обожнювати, ненавидіти вживаться часткові артиклі, наприклад Jaime la pomme. А от, наприклад, з дієсловами їсти, пити, брати, купувати вживаються часткові артиклі, бо я можу з’їсти (купити) лише частину чогось: Je mange de la pomme,
     
Тренуємося у вживанні часткових артиклів. Впр.3 (3-6) стор.127 (письмово):визнач, який артикль вжито в реченнях  неозначений чи частковий. Наприклад, Serge mange des croissantsdes (частковий артикль множини)

7. Повернися до аудіододатку 1 хв. 45сек  до кінця): прослухай вірш в підручнику розділ  «Phonetique» (стор. 137)

8. Ще раз переглянь той обсяг матеріалу, що був опрацьований тобою  (це так звана класна робота)

9. Приступай до виконання домашнього завдання:
- вивчити  н/с, стор.134;
- впр. 4 стор.127 – доповни речення, вживаючи чи неозначений артикль, чи частковий;
- впр.3 стор. 136 – запиши переклад цих речень на українську мову.

                                                                                 Bonne chance! Бажаю всім успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар