понеділок, 20 квітня 2020 р.

9 клас Основи здоров'я Урок 27-28


      9 клас   Основи   здоров’я
   Розділ  4: «Соціальна складова здоров’я»  
        Тема 1: Соціальний добробут.  Соціальна компетентність.
            
      Уроки № 27-28    (9-А: 14.04; 21.04.) (9-Б: 16.04.; 23.04.)



Повний конспекту уроку: 

https://docs.google.com/document/d/1N4ypnoEqQ_y9gNz55ru7D229qvQfO0emP2tldPpOhZ0/edit?usp=sharing

Презентація до уроку: 
         https://docs.google.com/presentation/d/1-0_8-BsvKJcq3rAX2CCmggPgV3BNuNWbuo555o2Pf5E/edit?usp=sharing



План вивчення теми:
1. Репродуктивне здоров’я молоді. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Запобігання заворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції.
2. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад.

Лекційний матеріал  (основні положення теми)
Коли народжуються діти,
Чому б нам всім і не радіти?
Надію й сили дай їм, Боже,
Що виросли вони всі гожі!
1.    Хтось на даний час свого життя бачить своє щастя в тому, що він в майбутньому стане митцем, хтось – фінансовим генієм, хтось – майбутнім олімпійцем, хтось – у матеріальних благах. Та більшість людей можуть дійсно почуватись щасливими, лише виконавши особливе призначення – продовження роду. Можливо ви ще не замислювалися над цим питанням. Проте відповідальне ставлення до свого здоров’я в підлітковий період сприятиме зміцненню репродуктивного здоров’я. Воно як і здоров’я загалом, виявляється у фізичній, психічній, соціальній і духовній складових.
     Народження дитини – це диво, щастя для кожної людини. Але, на жаль, цього дива може і не статися, якщо змолоду недбайливо ставитися до свого здоров’я.
    У народі кажуть:  «Хочеш мати гарні троянди, не псуй бутони»,
                               «Якщо зірвеш яблуневий цвіт, то звідки матимеш яблука?»
  З біології ви знаєте, що репродукція – це відтворення організмом нових особин, розмноження. А що ж тоді репродуктивне здоров’я?
      Репродуктивне здоров’я – це здатність чоловіка або жінки протягом плідного віку народжувати здорових дітей. Дана проблема є актуальною і важливою на сьогоднішній день                                                                                                                                                                   
      Репродуктивне здоровя - це стан повного фізичного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність захворювань репродуктивної системи й порушень її функцій.
     Ранній початок статевого життя, погана інформованість про методи контрацепції, небажані вагітності –усе це завдає непоправної шкоди здоровю, зокрема й репродуктивному.

Рекомендую переглянути:  «Репродуктивне здоров'я молоді» https://www.youtube.com/watch?v=yjvWAgDDEJ8                                                           




Домашнє завдання:

·         В підручнику опрацювати  параграфи 23-24, стор.162-170;
·         Розробіть і запишіть поради щодо збереження і зміцнення репродуктивного здоров’я.
·         Заповни таблицю: по факторам ризику доповни фактори захисту і навпаки.
Фактори ризику
Фактори захисту
1. Неосвіченість.                                      ЗРАЗОК
1. Профілактична освіта.
2. Погане виховання.
2.
3.
3. Розвинені навички критичного мислення і протидія соціальному тиску.
4. Негативний приклад (друзі, ЗМІ).
4. Здоровий спосіб життя.
5. Венеричні захворювання.
5.
6. ВІЛ/СНІД.
6. Гігієна статевих органів.
7.
7. Вільний доступ до медичних і психологічних консультацій.
8. Травми і захворювання статевих органів.
8.

·         Проаналізуй письмово ситуацію, вміщену на стор. 164 (мал. 14). Напиши наслідки одного з можливих варіантів розвитку подій (на власний вибір)

Д/З можна виконувати частинами, оформлювати в робочому зошиті, потім фотографувати, або на чистому аркуші Word і надсилати  на електронну адресу вчителя - in19543@gmail.com




Немає коментарів:

Дописати коментар