суботу, 11 квітня 2020 р.

Французька мова 6 клас


Уроки 51-52 (в підручнику  уроки 33-34 – 
Unite 5 «La vie scolaire»)
                                                                              за 21.04.(група хлопців), 23.04 (група дівчат)

Тема уроку: «Моє навчання». Participe passé неправильних дієслів (ІІІ групи).

Хід уроку:

1. Прочитай діалог (в кінці ваших  підручників: у мене – це сторінка 177, lecons 33-34 (якщо сторінки не співпадають - орієнтуйтеся на номер уроку).  Спробуй зрозуміти його загальний зміст.
      Паралельно записуємо нові слова в словничок:


   - ecrire un message  (екрір ен месаж)-
                                  писати повідомлення           +  слова з рубрики «Lexique» (стор. 108)
   - la maison commune (ля мезон комюн) –          - le (la) collegian (-ienne) – учень (учениця)
                                                    спільний дім           коледжу;
   - les adolescents (ле задолесан) - підлітки-        - un nouvel emploі du temps – новий розклад
   - lenseignement (лянсенеман) – освіта              - des interlocuteurs plus nombreux
   - un niveau (ен ніво) – рівень                                                                            співрозмовники                                                                                             
   - le cycle (ле сікль) - цикл -                                  - des methodes de travail differentes
                                                                                                        різноманітні методики роботи
   - un (unе) delegue (-e)  (ен (юн) делеге) –  
                                делегат, уповноважений
   -  expliquer  (експліке) - пояснювати 
   - un porte-parole (ен порт-пароль)- речник
   - des enseignants (дезансенян) – вихователі (вчителі)
   - des adultes (лезадюльт) - дорослі             


2. Спираючись на текст діалогу, приступай до виконання вправ 1,2 на стор. 106 (впр.1 за принципом vrai+/faux-; впр.2 – продовж речення - з опорою на діалог ). Раджу робити письмово.

3. Переходимо до граматичного матеріалу. Сьогодні звертаю твою увагу, mon ami, на утворення рarticipe passé деяких дієслів ІІІ групи. Хочу зауважити, що дієслова І і ІІ групи утворюються за певним правилом (повтори уроки 43-44, 45-46), а от дієслова ІІІ групи не підпорядковуються загальним правилам. Тому їх ще називають неправильними дієсловами.

   

Перегляньте наступні відеоролики:

«Comment conjuguer les verbes au passé composé ?»       https://www.youtube.com/watch?v=gb1Pup56kck  

«Passé composé de l'indicatif»     https://www.youtube.com/watch?v=y1Tat3PEE5o

     Заповни таблицю на стор. 107 (після впр.3): з поданих речень у вправі знайди і випиши рarticipe passé.  Зразок надаю:
                                                                    
infinitif
рarticipe passé
pouvoir
pu
vouloir

voulu
ecrire

faire

dire

                         Як бачиш, ці форми не схожі на форми дієслів І і ІІ групи. Вихід один – тільки вивчити напам’ять.






    Спробуємо цей матеріал закріпити: впр.4 стор.107 – обери і запиши правильну форму рarticipe passé. Зразок – речення 2: Lea a veut/vouloir/voulu partir en voyagе (правильну форму підкреслила).      Робимо письмово цю вправу до кінця.

4. І на останок. В рубриці «Phonetique» (стор. 110) представлена поезія «Le dessin». За цими посиланням можна її прослухати:

« Le dessin (Gilbert Delehède) - Classe de CE2/CM1 de l'école de Bazeilles» - https://www.youtube.com/watch?v=ZTYinb7EyIw

«Le Dessin - Poésie - Gilbert Delehede» - https://www.youtube.com/watch?v=Rmt4NoRa96Y

5. Приступай до виконання домашнього завдання:

- опрацюй н|c цього уроку (їх достатньо багато); склади 3 речення з будь-якими з цих слів;
- exercice 5  page 107 (письмово) – вжити дієслова в passé compose (на закріплення І і ІІІ групи)
   Merci pour votre travail! A bientot! Bonne chance!
   Дякую за роботу всім, хто був зі мною! Бажаю всім успіхів при виконанні завдань!
                                                                                                                    




  


Тема уроку:  Узагальнення з теми «Свята і традиції у Франції». Тренування у вживанні  дієслів в минулому завершеному часі (passé compose).

Хід уроку:

1.Bonjour, mes eleves! Comment ca va? Comment vous sentez-vous?Etes-vous fatigues? J’espere que tout va bien. Je vous souhaite une bonne santé.
    Je vous remercie pour votre travail. Vous etes intelligentset disciplines. Soyez sages, attentifs! Je vous souhaite une bonne santé et beaucoup de succes.

НАГАДУЮ! Всі запропоновані завдання виконуємо по можливості. Але не забуваємо, що карантин – це не канікули.
Пам’ятайте:  «Терпение и труд – все перетрут», «Без труда не выловишь и рыбку из пруда» (з народної мудрості)

2. Отже, ми з вами ознайомилися (оглядово) з циклом зимових свят у Франції. Давайте поміркуємо: Quelles fetes francaises connais-tu?  Existe-t-il les memes fetes en Ucraine? Quelle est ta fete preferee? Якщо зможеш дати відповіді на ці запитання – добре, тоді спробуй записати їх в зошит. Якщо виникли труднощі – можливо, запиши лише переклад цих запитань на українську мову. Ти зможеш!

3. Попрацюємо з текстом «Маrdi gras dernier jour du Carnaval» (в підручнику стор. 103).
Твоя задача – зрозуміти загальний зміст тексту. Звертаю увагу на нові слова/словосполучення, які знадобляться для розуміння тексту.


-  gras (гра) -                                                                    !!!  Повтори дні тижня
-  chretien (кретьєн) -        
-  un divertissement (дівертісман) - розваги                     Виконай, будь ласка, впр.7 стор. 103
-  des beignets (де бенє) -                                                   (письмово, по принципу vrai +|faux-)
-  des gaufres  (де гофр) - вафлі                                       * впр.8 стор. 103 – письмово дати
-  le jeune du Careme (ле жен дю карем) -                 відповіді на запитання за змістом тексту
-  un deguisement (ен дегізман)-                               (шукай підказку) – для тих, хто                                                                                                                сміливець                    
                           
-  bruler (брюле) – спалювати (наприклад, опудало на Масляну)     і не боїться труднощів!!!                                                                                                                                         
-  marquer (марке) – зазначити (відмітити)
-  le retour (ле ретур) - повернення                                                                                                                                                               
4. Переходимо до граматичного матеріалу. Відпрацьовуємо навички правильного вживання дієслів в Passe compose. Впр.4 (3-7) на стор. 95 передбачає вибір правильної форми participe passé.
     Зразок (речення 2): Hier, jai promene/promener/promenes mon chien dans la cour. – Правильну форму підкреслила і виділила червоним (для успішного виконання даної вправи повтори граматичний матеріал в попередніх уроках).

5. І нарешті фінал цього уроку. В рубриці «Phonetique» (стор. 98)  представлена поезія відповідно до теми уроку «Voici le carnаval».



6. Приступай до виконання домашнього завдання:

- Test 4 «Les fetes et les traditions), стор. 183-184 (в кінці підручника; якщо сторінки не співпадають, орієнтуйся по назві розділу).
УВАГА! Для успішного виконання звертай увагу на рід (чоловічий, жіночий), на число (однина, множина), на граматичні форми дієслів (вживання допоміжного дієслова «avoir»    і participe passé при відмінюванні дієслів в passe compose). І, до того ж, покажи свої знання – наскільки ти дізнався інформації про свята і традиції у Франції.                  
- Впр. 4 стор. 100 – зворотнє завдання до виконаних раніше, а саме: треба навпаки зазначити інфінітив (неозначену форму дієслова) від форми participe passe. Наприклад
(2 речення):
Il a eu un accident de voiture, - eu -  participe passé від дієслова   «avoir». Робимо по варіантам: І вар (3-5 реч., ІІ вар. – 6-8 реч.) Хто бажає опрацювати всі речення – тільки вперед!                                                                                                                   Bonne chance!


Немає коментарів:

Дописати коментар