Bonjour, mes meilleurs eleves de 6-ieme B!
Nous
continuons notre travail commun a la distance. Il ne faut pas avoir peur.
Suivez toutes mes conseilles et tout sera bien. Il faut travailler beaucoup
pour reussir. Je vous souhaite beaucoup de succes. Soyez intelligents et
intelligentes, attentifs et attentives!
Ми продовжуємо нашу спільну
роботу в дистанційному форматі. Без паніки! Не показуємо свій страх, бо перший
крок вже було зроблено навесні. Слідуйте моїм порадам і інструкціям, і все буде
добре. Треба працювати, щоб мати успіх (чого і вам бажаю). Будьте розумними і
уважними! Пам’ятайте: «Без труда не выловишь и рыбку из пруда!», «Дорогу осилит идущий».
Для успішної роботи необхідно:
1.Пригадати структуру підручника, а саме розділи в кожному уроці, щоб
швидше орієнтуватися в них на відповідних сторінках:
- «Grammaire» (граматика
– зразки відмінювання дієслів, інших зворотів тощо)
- «Lexique» (лексика – нові слова,
словосполучення, необхідні для вивчення
і активного вживання в мовленні; н/с продовжуйте записувати в словники з
перекладом; якщо за змістом малюнків не зможете зрозуміти їх переклад – пишіть
мені про це);
- «Communication» (мовлення – вживання
необхідних зворотів, речень…);
- «Phonetique» (фонетика – правила вимови окремих звуків, буквосполучень).
2. Всі завдання, які підлягають письмовому виконанню, ви виконуєте в своїх
робочих зошитах, потім їх фотографуєте (окрему кожну сторінку, по порядку) і
надсилаєте мені на електронну адресу in19543@gmail.com Велике прохання писати акуратно і розбірливо.
Обов’язково»за вказуйте номер вправи і сторінку (ex.__, p._)
Урок 13 (в підручнику
уроки 5-6) 6-B - 13 octobre 2020
Тема уроку: «Професії батьків». Утворення жіночого роду іменників, що означають назву
професій.
Мета уроку: - розширити
лексикон учнів через введення нових ЛО (лексичних одиниць) і МФ (модельних
фраз); - розвивати 4 види мовленнєвої діяльності учнів; - тренуватися у
вживанні іменників чоловічого і жіночого роду, які означають назви професій; - виховувати
відповідальне ставлення до навчання, за результати своєї навчальної діяльності.
Наскрізні лінії: «Громадянська
відповідальність», «Здоровья і безпека»
Ключові компетентності: вільне
володіння державною мовою; спілкування іноземною мовою; навчання впродовж
життя; громадянські та соціальні компетентності, культурна
Хід уроку:
1.Прочитай діалог (стор. 172, lecon 5-6).
Зверни увагу на нові слова, які зустрічаються в тексі, запиши їх з перекладом в
словник:
- correspondre (кореспондр) -листуватися
- allemand(-e) (альмань, альманд) – німець,
німкеня (німецький, якщо прикметник)
- une comptable (юн конетабль)
- бухгалтер
- un avocet (ен авока) - адвокат
- faire la connaissance (фер ля
коннесанс) - знайомитися
+
слова з рубрики «Lexique» (стор. 21-22)
- un (une) prodesseur – вчитель
(викладач)
- un (une) veterinaire - ветеринар
- un acteur, une actrice – актор,
актриса
- un vendeur, une vendeuse – продавець, продавчиня
- un ouvrier, une ouvriere – робітник, робітниця
- un employe, une employee -
службовець
- un coiffeur, une coiffeuse – перукар, перукарка.
- une
profession, = un métier - професія, спеціальність
2. Спираючись
на текст діалогу, приступай до виконання вправи 1 на стор. 19 (письмово - за принципом vrai+| faux;)
3. Зверни
увагу на розділ «Communication» (стор.23). Прочитай усно
міні-діалоги і намагайся зрозуміти, про що йдеться. Доповни речення
відповідними словами за змістом.
4. Переходимо до граматичного
матеріалу. Знайомимося з деякими особливостями утворення іменників жіночого
роду (категорія «професії»).
·
Деякі іменники мають однакову форму і в чоловічому, і в жіночому роді: professeur, medecin
·
Якщо іменник
чоловічого роду закінчується на - еur , то у формі
жіночого роду закінчення змінюється на – euse: un vendeur une vendeuse
Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=5nzE_fSuoV8
https://www.youtube.com/watch?v=ts-PFIomV9A
5. Приступай до виконання домашнього завдання: (у вигляді самостійної роботи, з
подальшим виставленням тематичного балу).
1. Test
1 «Mes amis et moi» (page 181-182). Звертайте увагу на закінчення однини, множини, особові закінчення дієслів
при відмінюванні.
2. Ex.5 p.23 (доповнити речення,
замінюючи пропуски назвами професій)
3. Ex.7 p.25 (з опорою на текст на стор.24)
Merci pour votre travail! A bientot! Bonne chance!
Дякую за роботу
всім, хто був зі мною! Бажаю всім успіхів при виконанні завдань!
Чекаю на виконані завдання до 16.10.2020
включно.
Немає коментарів:
Дописати коментар